|
Afstuderen in Barcelona!!!
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
JAJAJA!!
'n aantal wisten het al, deze jongen gaat per 20 of 21 februari afstuderen in Barcelona :cool: :D !!
wordt zwaar relaxed en betekent DUS dat ik voorlopig niet op de feestjes te vinden ben, Nexus wordt zeg maar het afscheidsfeestje van me :p :D ;) . Zoals het nou lijkt kom ik ergens in ... euhm... juni (eind juni welteverstaan) weer, dus dat worden 4 relaxte maanden!
even ter info zeg maar :)
af en toe zal ik nog wel even langshoppen op TA, even updaten hoe het is enzo, maar ik PROBEER het forum te bannen :p (forummen kost namelijk VEEL tijd :o ) en dr moet wel even afgestudeerd worden namelijk.
qontact houden met moi is natuurlijk altijd mogelijk via de pf-meel of de gewone meel ([email protected]) maar dan weten jullie iig waar ik uithang :stongue:
... en ja, dit betekent ook dat ik dus qontact ga skippen :( of ik moet nog ineens ergens een bag met cash vinden zodat ik even tussendoor terugkom ofzo :haha: :crazy: :happy2:
MZZL! |
|
|
| -TAIS- |
| Veel plezier in het warme Barca! En wel ff alle gebouwen van Gaudi bekijken he, ze zijn vet! Suc6 ook met het afstuderen (dus niet iedere middag op de Ramblas gaan zitten :p)! |
|
|
| TranceFool |
| Sow das niet verkeerd he, mooie stad, lekker weer :) :cool: . Ennuh forum moet je wel gewoon blijven bezoeken hoor.... |
|
|
| Jappio |
| He gerdinand! Veel plezier in Barca! Maak er een mooie tijd van :) |
|
|
| franzelare |
hele toffe tijd daar man!!!
en ik hoor het wel hoe het daar is maar eerst nexus nog :) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Jappio
He gerdinand! Veel plezier in Barca! Maak er een mooie tijd van :) |
Wat zeg je?? :D
Kolkmeistro, veel plezier tussen het land van de schone senoritas en lolita's. Niet teveel achter de dames zitten, die hebbie hier in Nederland ook en anders komt er weer geen ene moer van dat afstuderen terecht. Dan kan je veel beter op dit forum lekker blijven plakken, is goed voor je algemene muziekkennis enzo :)
Maak er een mooie tijd van en wie weet tot feests ergens waar dan ook :D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| KW, je houdt toch wel even een afscheidsfeestje voor het forum neem ik aan? :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
KW, je houdt toch wel even een afscheidsfeestje voor het forum neem ik aan? :D |
is goed, regel jij even een HMH in vroomshoop, pvd, armin, judge jules en scott bond :D ;) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
is goed, regel jij even een HMH in vroomshoop, pvd, armin, judge jules en scott bond :D ;) |
we zouden het MCC kunnen nemen. En een paar plaatselijke DJ's, maar dan heb je het ook gehad met mijn budget denk ik. Heb jij die pot met goud al gevonden?
GreetZ RubDub |
|
|
| Dr. Kuipers |
Kerel have fun daaro!
Hou me op de hoogte hoe het met de dames gaat daar he :p :) |
|
|
| Cosmic Guy |
Lol, zag deze draad net te laat eigenlijk :D
Maar goed, bij deze veel succes (en plezier, maar dat zal wel lukken in Barcelona:D)!
Misschien is deze zin wel handig om te onthouden: Uno birra! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
we zouden het MCC kunnen nemen. |
LMAO! als je daar iets houdt kunnen mensen zelfs savonds nog met de trein terug, omdat het gewoon ZO vroeg afgelopen moet zijn :p |
|
|
|
|