|
Beste video clip?
|
View this Thread in Original format
| Rinus |
Kwam laatst Prodigy - Smack my bitch up weer eens tegen en sjonge jongen wat een meesterlijke video clip. Kweet niet waarom maar ik vind hem echt super.
Komt denk ik vooral doordat ie nogal ondeugend is en de manier van opnemen. Maar wat vinden jullie de beste video clip ooit gemaakt???
Laters |
|
|
| jploveparade |
| Rocco invades Poland |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Rocco invades Poland |
mwheheeh, jouwe ook al?:p Ik vind die clips van Silvia Saint wel geil:D:p |
|
|
| Ding Chavez |
brianna loves jenna
duidelijk :D
GreetZ, DC |
|
|
| SnuggLe |
Rocco's animal Trainer (nummer nogwattes..)
Ik kijk echt nooooooooooit TMF enzo, heb daar echt een schijthekel aan, maar als ik toch ergens voor moet kiezen dan ga ik voor REM-Everybody Hurts of Smack my bitch up... |
|
|
| Teal'k |
| Ik kijk ook amper TMF/MTV, maar als ik het eens tegenkom door het zappen, en die balken met text onderin het scherm (met nivo TMF-chat, soms nog lager zelfs geloof ik), krijg ik spontane jeuk om de tv het raam uit te gooien, maar goed om ff ontopic te blijven :D Persoonlijk vind ik video clips helemaal niet bij muziek passen. Waarschijnlijk is dat ook voornamelijk omdat ik alleen maar trance-genre muziek luister, en als je daar de clips van ziet, dan spring ik spontaan in de lach, maar dat terzijde.. Muziek op zich moet genoeg zeggen, bij trance moet dat melodieus/vocaal goed klinken, en een vonk overbrengen, bij pop muziek juist soms de text.. Als een clip bepaalt of de muziek mooi is (doordat er een of ander geil wijf in zit ofzo) dan is het dus niet de muziek die gewaardeerd wordt, dus van mij mogen al die tracks meteen oprotten! :whip: |
|
|
| Raymond |
Rui Da Silva - Touch Me.......
De beelden en de muziek vullen elkaar perfect aan ;) |
|
|
| Cosmic Guy |
Radiohead - Paranoid Android (je weet wel, soort animatiefilmpje met 2 jongetjes en een minister die zn armen en benen afhakt...)
Red Hot Chilli Peppers - Californication. Mooie graphics :D
Britny Spears - Oops (dat rode pakje....):D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik kijk nooit naar clips.... |
|
|
| mantisnl |
kvin smack my bitch up wel n lache clip, leuk gemaakt:)
en de clip van ligaya is ook wel mooi gedaan! |
|
|
| tijs08 |
Gouryella - Gouryella
ik vin da zoon leuk manneke :p ;)
Rank 1 - Airwave, ook wel leuk gedaan (ik ben benieuwd watze gaan maken voor Breathing...) |
|
|
| TimeportE |
system f ft armin van buuren - exhale
lachuh clip! :D |
|
|
|
|