return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
icq 2003 (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
תשמע, רק אלוקים מושלם

אבל בעיקרון אני חושב שאם הייתי חוזר לאייסיקיו זה היה ל
LITE
למה הרגיל עשה לי ככ הרבה בעיות שזה משהו מטורף
MASTERsplinter
לייט זה באמת אחלה..

מה זה טריליאן?
GLoBaL-MUZiK
ICQ 2003
הוא האייסיקיו הכי טוב שעבדתי איתו עד עכשיו, אבל ישלו חיסרון אחד עצום, או שאני דביל וביטלתי את האפשרות הזאת, אני מדבר על ההיסטורי, משום מה אני לא יכול לראות היסטורי באייסיקיו הזה

אבל בגדול הוא מהיר יותר ולוקח פחות מקום מהזיכרון (רק 4 מיגה) אני ממליץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
בגלל זה צריך טריליאן !


שמע אחי התוכנות האלה כמו טריליאן ומירנדה וכל החרא הזה חוסמות לך הרבה אפשרויות שבאיי סי קיו רגיל אתה יכול לעשות.... אבל חפיף
כל אחד ומה שבזין שלו
coby
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ICQ 2003
הוא האייסיקיו הכי טוב שעבדתי איתו עד עכשיו, אבל ישלו חיסרון אחד עצום, או שאני דביל וביטלתי את האפשרות הזאת, אני מדבר על ההיסטורי, משום מה אני לא יכול לראות היסטורי באייסיקיו הזה

אבל בגדול הוא מהיר יותר ולוקח פחות מקום מהזיכרון (רק 4 מיגה) אני ממליץ


ביטלתה תאפשרות..

WTF is trilian ?!
DjChook
תשמע רועי, לא יודע מה זה מירנדה

בעיקרון יש שלושה חסרונות בטריליאן

אחד: אין את האופציה של קונטקטס, יעני שליחה באייסיקיו
שתיים: הקטע עם הכרטיסי ברכה
שלוש: אופציות פיירוול לא ככ מתואמות

אבל יש לה ממש הרבה יתרונות

אני עברתי אליה פשוט שברגע שהאייסיקיו שלי דפק לי את הרשימה, והיא הצליחה לסדר אותה
(יותר מה DB CONVERTOR)
ובעיקרון אני חייב לציין שהיא עובדת יותר שותף
Shahar
quote:
Originally posted by NaOren
מישהו הוריד?

ניסה את זה ?

יודע על זה משהו?


אם לא הורדת עדין תחכה יום יומיים ואני אגיד לך בדיוק אם להוריד או לא..
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחח 2003?

אני מאלה שעדיין תקועים ב
2001B
הוא הכי נוח.....

אשכרה ...
תופס פחות מקום והכל שם מול העיינים בלי אלף אופציות שבמילא
אף אחד לא משתמש בהם ... מישהוא יודע אם אפשר עדיין להוריד את
הגרסא הזאת עדיין ?
elad11
quote:
Originally posted by luckystrike
אשכרה ...
תופס פחות מקום והכל שם מול העיינים בלי אלף אופציות שבמילא
אף אחד לא משתמש בהם ... מישהוא יודע אם אפשר עדיין להוריד את
הגרסא הזאת עדיין ?


אם אתה רוצה יש לי התקנות של:
1999a
2000a

:יותר חדשים
(2002a..
..2003a)
luckystrike
quote:
Originally posted by elad11
אם אתה רוצה יש לי התקנות של:
1999a
2000a

:יותר חדשים
(2002a..
..2003a)

האלפיים איי יתאים לי :)
איסיקיו

DjChook
מורן ה
B
תמיד יותר טובים

אני חושב

אתם קולטים שכבר 6 שנים ואייסיקיו לא הוציאו גירסא סופית אחת ?

הכל או
ALPHA
או
BETA
:)
Shahar
ולי טוב עם ה 99 שלי......
יש שם כל מה שאני צריך
מועהעה
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement