return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
icq 2003 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
ולי טוב עם ה 99 שלי......
יש שם כל מה שאני צריך
מועהעה
:)


הקטע עם האס אם אס לא התחיל רק מ 2000?
Rising
כן..
Flotser
quote:
Originally posted by Rising
כן..


בלבולים.....

טוב אין לי הרבה מה להגיד...

חוץ מזה שאני מאוד אוהב את ה
ICQ lite
TinkerbeL
למה כולם כל כך מתלהבים מ
icq lite?!?!
מה כל כך מיוחד בו?
חוץ מזה הוא לוקח פחות מקום
GLoBaL-MUZiK
אמרתי ואני יגיד שוב

ICQ 2003 RULEZ!!!

רק 4 מיגה מהזיכרון
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
למה כולם כל כך מתלהבים מ
icq lite?!?!
מה כל כך מיוחד בו?
חוץ מזה הוא לוקח פחות מקום

כי עכשיו כל האיסיקיו האחרונים הם נורא תופסים מקום
ומלאים במיליון אופציות וקשקושי מוח שאף אחד לא משתמש
בהם במילא ...

הלייט הוא מזכיר את האיסיקיו של פעם - קטן פשוט רק עם מה שצריך
בלי יותר מדי בעיות,פרסומות,ושטויות ...
elad11
quote:
Originally posted by luckystrike
האלפיים איי יתאים לי :)
איסיקיו


?אנחנו ברשימה אחד של השני
אם לא -
34896991
ואני אשלח לך..

(אתה גם 'חייב' לי גרסא ל-גריס 2000)
:toothless
luckystrike
quote:
Originally posted by elad11
?אנחנו ברשימה אחד של השני
אם לא -
34896991
ואני אשלח לך..

(אתה גם 'חייב' לי גרסא ל-גריס 2000)
:toothless


סבבה
אני באמת צריך לעלות יותר לאיסיקיו
NaOren
quote:
Originally posted by Sniper
אורן מה קרה נעלמת ככה???


לא יודע ...
לא יוצא לי להיות בבית הרבה בזמן האחרון...
( די הרבה זמן )
ואני בבית רק ישן
ומידי פעם אוכל
:-)



ותודה אני נראה לי ינסה את הלייט הזה שכולם אמרו פה

יש לי אפשרות לשלוח
SMS
דרך הלייט?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
סבבה
אני באמת צריך לעלות יותר לאיסיקיו


מה ת'להגיד...
אל תהיה פוץ... תעלה כבר!!

luckystrike
quote:
Originally posted by NaOren

יש לי אפשרות לשלוח
SMS
דרך הלייט?


NOPE ...
DjChook
אורן ב
LITE
אין כלום חוץ מהודעות אני חושב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement