return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Tack alla!
View this Thread in Original format
reveal
... för att ni är så schysta att man hänger här varje dag :)
Sen den 19e maj 2001 (då jag registrerade mig) har jag lärt känna många trevliga människor, och lärt mig massor om trance! Jäkligt skoj att många av de som fanns på TA då, fortfarande är kvar! :)

Nu ser jag fram emot en grym fest (om vi lyckas fixa en :p) där alla är klädda i vår kommande t-shirt :D

/reveal, 3000 inlägg and counting
mindshooter
Tack själv! Och tack alla för att ni gör den här lilla biten av Tranceaddict till den allra bästa, och coolaste!

Skönaste gänget utan tvekan! Och dom man träffat IRL, har vart störtsköna lirare hela gänget! Hoppas på att få träffa fler av er snart... Får ta och festa ihop på lite feta fester...till sommaren kanske ;)

Take care! :disbelief
biznology
tack för hjälp med svenska och annan!

now that im finally in Uppsala, this forum can be more helpful! and maybe i can meet some of the non US TAs...:D

tusen tack!
Endre

aaah, the days :) we all sure love TA
Aendy
quote:
Originally posted by biznology
tack för hjälp med svenska och annan!

now that im finally in Uppsala, this forum can be more helpful! and maybe i can meet some of the non US TAs...:D

tusen tack!


If U are in Uppsala you must come and see my team this weekend, we are playing for the swedish youth championships there!
AC.
Skulle nästan villja förbanna TA för att tagit upp alldeles för mycket av min tid!
mindshooter
quote:
Originally posted by AC.
Skulle nästan villja förbanna TA för att tagit upp alldeles för mycket av min tid!


Så sant....såååå många timmar man har spenderat hära...men när man i slutändan har flera kompisar än man hade innan då var det juh fan lätt värt det :):):):):)
Glorie
alltså reveal.. va fint du skriver.. ja blir lite rörd :) ska ja ta å erkänna... :)

det e gryyymt roligt att träffa nytt folk och extra spännande såna som e ens equals vad gäller allt som rör trancevärlden... :) musik, livsstil, dans.. allt.

å va fint mindshooter skrev sen.. ahhh :)

alla utom en person (ingen härifrån haha) som ja träffat har varit störtsköna personer som ja verkligen gillar... synd att man bor på lite avstånd....vore NAJS som fan om man kunde träffa vissa me :) alltså umgås, fika, snacka.. festa meraaa ihop..weeeeeeeeeee

kraaaam till alla :)
biznology
quote:
Originally posted by Aendy
If U are in Uppsala you must come and see my team this weekend, we are playing for the swedish youth championships there!



forlåt! i didnt check this forum! what team was that? and how did you do?! ses-
dbl
jag hatar er allihop.. ni e total sämst...... eller inte :)

men som glorie sa så skulle det vara hel roligt om man kunde gjort mer saker tillsammans :)

Vizay
quote:
Originally posted by dbl
jag hatar er allihop.. ni e total sämst...... eller inte :)

men som glorie sa så skulle det vara hel roligt om man kunde gjort mer saker tillsammans :)


håller med men vi e ju ganska utspridda tyvärr....de bidrar väl lite till att de inte blir så mye
fruktsoppa
jo, ni får ta o styra upp en fest till sommaren.. då kommer jag garanterat dyka upp.. tänk att det gått så långt, här har man varit med o startat den svenska och nu har ni mötts och snart blir det fest! glatt som fan

vart är gaby förresten?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement