return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
"מקור המילה "צ'ונג ?!
View this Thread in Original format
oDrori
אצל אח שלי יש ביחידה אחד במכונה "צ'ונגי" נחשו למה
:)

קיצר אני מנסה לברר מה מקור המילה....

יש קשר ל- יאנג ?
"או אולי שילוב של "צעיר" ו "יאנג



חלפ מי!
luckystrike
שאלה של צ'ונג ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
שאלה של צ'ונג ...


ראסמי זה דרש להגיד את זה... :D
Trance man
quote:
Originally posted by oDrori
אצל אח שלי יש ביחידה אחד במכונה "צ'ונגי" נחשו למה
:)

קיצר אני מנסה לברר מה מקור המילה....

יש קשר ל- יאנג ?
"או אולי שילוב של "צעיר" ו "יאנג



חלפ מי!


שתוק ורד ל20!!!
:p
Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
DjChook
זה על שם סיני שחיי לפני מלאנתלפים שנים

זה על אותו משקל של מוחמד אצל המוסלמים

מוחמד לפני 2500 שנה בערך, אני לא זוכר מתי הוא קיים

נולד כילד מאד חמוד
אז קראו לא מוחמד

הילד הזה היה נורא

ציני

אז קראו לו צ'ונגי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
זה על שם סיני שחיי לפני מלאנתלפים שנים

זה על אותו משקל של מוחמד אצל המוסלמים

מוחמד לפני 2500 שנה בערך, אני לא זוכר מתי הוא קיים

נולד כילד מאד חמוד
אז קראו לא מוחמד

הילד הזה היה נורא

ציני

אז קראו לו צ'ונגי


מה זאת התשובה הזאת!?
זה כוכבים בריבוע פה?! שצריך להגיד לו נכון לא נכון??!?!
DjChook
חחח אין לי מושג מאיפה הבאתי את זה

זה משעשע
arik
אני מאמר שמישהו עשה אפצי יצא לו צונג ומישהו התחיל להגיד את זה כל הזמן

למה לא נראה לי שיש לזה משמעות
Shahar
עד היום לא ידעי שיש מילה כזאת..

luckystrike
quote:
Originally posted by arik
אני מאמר שמישהו עשה אפצי יצא לו צונג ומישהו התחיל להגיד את זה כל הזמן

למה לא נראה לי שיש לזה משמעות


פששששש
אריק הראה את עצמו !
יום ראשון אתה אצל עודד יא צ'ונג !
Tiger
צ'ונג = עבד בתאילנדית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement