return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Vrouwendingen.....
View this Thread in Original format
SnuggLe
Op speciaal verzoek: Vrouwendingen!
Waar erger je je aan aan vrouwen (of juist niet).
Sex and the City? GTST? Het BLONDE?
Vertel vertel!


(Go Donna, Go!)

Greetz,
SnuggLe
Chicane
* Moodswings bij ongesteldheid
* Tuttigheid (uren voor die spiegel, schat zit me haar wel goed...)

meer niet eigenlijk :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane
* Moodswings bij ongesteldheid
* Tuttigheid (uren voor die spiegel, schat zit me haar wel goed...)

meer niet eigenlijk :)


Hmm..dat tweede hebben mannen ook hoor.
Als je haar maar goed zit!
Donna
hahaha indeed,erger dan mij iig!:crazy:

Ennuh,die ongestelde moodswings zitten tussen de oortjes:)

Ik vreet alleen een avond me helemaal gek aan ALLES door elkaar heen,thats all:)
Cosmic Guy
1. Het gezamenlijke toiletbezoek. Waarom??
2. Onzekerheid over uiterlijk (niet altijd natuurlijk).
3. Niet nakomen van afspraken.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
Ik vreet alleen een avond me helemaal gek aan ALLES door elkaar heen,thats all:)



Ben jij d'r ook zo een van 'Ik-ben-onzeker-over-mijn-gewicht-dus-vreet-ik-de-hele-koelkast-even-leeg-in-5-minuten'???
Chicane
Vrouwen, cant live with them, cant even live without them :rolleyes:

Je kan beter kippen houden :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane
Je kan beter kippen houden :D


Of wiet verbouwen!

Of kauwgum kauwen!

Of een auto douwen!
MaGiK54
50 kg wegen en superdun zijn en dan nog zeiken dat ze te dik zijn, gek word je ervan.
Three 'O Three
Giechelende meisjes, ARGHH! En de manier waarop meisjes/vrouwen onderling soms met elkaar omgaan/praten; één meisje vertelt een verhaal en de ander reageert zo van: "Oh neee, dat meen je niet meid!! Ohh wat erg zeg! Nou ik had vorige week ook zoiets..." enz. enz.

Naja, om dat soort dingen kan ik eigenlijk ook wel lachen, maar soms kan ik me er ook wel aan irriteren.

En de dingen die al genoemd zijn natuurlijk ook al: altijd onzeker zijn (en dan een arrogante houding aanmeten) enz.

franzelare
1. vrouwen die altijd bezig zijn met hun uiterlijk!
2. vrouwen die denken dat ze dingen makkelijker gedaan kunnen krijgen omdat ze vrouw zijn.
3. altijd klagen dat ze te dik zijn! je bent wie je bent! vaak zijn ze ook helemaal niet te dik alleen ze denken van wel.
4. vrouwen die denken dat mannen alleen op uiterlijk vallen.
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hmm..dat tweede hebben mannen ook hoor.
Als je haar maar goed zit!

Spreek voor jezelf wil je :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement