return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Homepages (pg. 2)
View this Thread in Original format
arj1o1
HIER

voor de foto's van de rome-reis met mijn school die we een paar maanden geleden hebben gemaakt voor meer foto''s klik op een van de twee foto's in het begin (klik op florence voor de foto's van florence (eerste 2 dagen) en op rome voor de foto's van rome)
DJ_Siesta

hahaha, je vriendin ziet er iig bit better uit;),lijkt netof ze snor heeft...
Joost008
Nouw mijn homepage is Trance4Life Ik heb dr van alles op staan sinds een tijdje hou ik een beetje tracklists bij enzo maar is het de laatste 2 weken al nie meer echt van gekomen ivm drukte met school enzo....maarja komt allemaal wel weer goed:D
kreischer2000
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
whahaha

Nickname:
Arjan, AP, APS, Kreis, 2METER, Merkkindje

zegt al weer genoeg :disbelief

kan ik niks aan doen dat anderen mij die naam geven:whip:

quote:
Leuke vriendin heb je, stel ons eens voor aan de vriendinnen!
En heb je maar 1 trui (die rode)?

Ten eerste dank je voor het compliment aan mijn vriendin:)

En nee ik heb niet maar 1 trui, hehe toevallig als mensen foto's gaan maken heb ik die trui aan! trouwens er staan wel meer verschillende kledingstukken op(moet je maar ff onder die linkjes kijken:) )

quote:

Btw Kreischer2000, nothing personal hoor, gewoon lachen site!!

maakt niet uit hoor! ik ben wat gewend:p

quote:
hahaha, je vriendin ziet er iig bit better uit,lijkt netof ze snor heeft...p

heeft ze niet, gewoon een brakke foto! haha maar mijn vriendin ziet er idd beter uit:)

Oh en dat van februari ga ik gelijk ff fixen:p echt lomp van mijzelf en dat zit dan in 5 vwo:whip:

En verder hebben jullie die foto gezien waar ik achter de tt's sta zonder plaat erop:D . Toen wilde ik gewoon ff een leuke foto maken maar k was te lui om een plaat te pakken:p
DJ_Siesta
:D
kreischer2000
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
:D

waarom vat k dit niet?
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by kreischer2000
waarom vat k dit niet?

weeek veel:), ik had ff zin in een kansloze post:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by arj1o1
HIER

voor de foto's van de rome-reis met mijn school die we een paar maanden geleden hebben gemaakt voor meer foto''s klik op een van de twee foto's in het begin (klik op florence voor de foto's van florence (eerste 2 dagen) en op rome voor de foto's van rome)

Leuke pix! Vooral die eerste waar Rome met flesjes is gemaakt! :)

Niemand op mijn site gekeken?
SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
weeek veel:), ik had ff zin in een kansloze post:)

*kuch* kansloze post kansloos figuur *kuch*

quote:
Originally posted by jploveparade
http://www.loveparade.tk

Al weer 3 jaar online, de beste bron voor het laatste Loveparade nieuws en info.

http://www.pvdplanet.tk

Het meest succesvolle Paul van Dyk forum ter wereld :D
Bestaat sinds november.

Vette site man! Erg veel goede info! Leuk initiatief, had er al vaker op gekeken!

quote:
Originally posted by Joost008
Nouw mijn homepage is Trance4Life Ik heb dr van alles op staan sinds een tijdje hou ik een beetje tracklists bij enzo maar is het de laatste 2 weken al nie meer echt van gekomen ivm drukte met school enzo....maarja komt allemaal wel weer goed:D

Wow, lekker uitgebreid! Cool man!!
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe
*kuch* kansloze post kansloos figuur *kuch*

je maakt me nog ziek man, of ben ik zal ziek van je? gheghe, HAND VOOR JE MOND, is wel zo sociaal ;)

oja ik dacht dat je me zo tof vond :(

doei!(K)

raoel
Ik doe wel een beetje aan webdesign en heb de volgende 2 sites gemaakt

www.riechels.tk

Deze site is van onze vriendgroep. Het meeste van deze site heb ik gedaan. de nieuwstracker en het foto gedeelte heeft een maat van mij gedaan. Die is beter thuis in PHP.

en www.psvnavigator.nl

Die heb vorig jaar gemaakt voor vrije studiepunten. Eerst wilde ik de site onderhouden. Maar dat is er niet van gekomen. De inhoud is zelfs nooit helemaal compleet geweest.
Persoonlijk vindt ik dit wel een mooi site, vooral het flash gedeelte zit strak in elkaar al zeg ik het zelf :D
[edit]
Hij is dus ook al offline. Op de index van de site staat dat ie in november weer online zou komen. Niet dus.
Zie die reclame voor housenation :P
[/edit]

Nu ik ben begonnen met DJ-en ben ik van plan om een site voor mezelf te gaan maken. Maar dit doe ik pas als ik blijf DJ-en. Voorloig vindt ik het nog steeds leuk en denk ook dat ik het blijf doen.
Maar dat horen jullie tzt wel.
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe

Niemand op mijn site gekeken?

ja daar kijk ik regelmatig ff op na feesten :)
heb ook het hele china stuk aandachtig bekenen maar dat staat eigenlijk niet op jou homepage :p

gewoon leuk met die foto's ! dat vind ik zelf het leukste aan persoonlijke website's
Het moet geen overzicht zijn van 1 iets het moet een stuk uit je leven laten zien, en dan bedoel ik dus niet 1 dag
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement