|
Homepages (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gave site Mantis!! Echt mooie layout! Die van mij is echt pauper, ik kan echt geen goede layout maken. Maarja, maakt niet uit :D
|
tis niet zo moeilijk hoor, gewoon eerst je design maken in photoshop (of een soortgelijk proggie) en het dan "knippen" in de vorm van hoe je de tables (of cellen, ik haal die 2 altijd door elkaar) wil hebben.
moet toch te doen zijn:p |
|
|
| jploveparade |
| Thanks for the popup info :) |
|
|
| kreischer2000 |
okee ff al die cu2's toegevoed! nog meer mensen met een cu2:D
en nee ik doe niet mijn rode trui aan naar tiesto:p |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
whaaaa je gaat toch niet ook nog om TMF id's smeken?
check this :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
eieregooie.cu2.nl :D |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by franzelare
whaaaa je gaat toch niet ook nog om TMF id's smeken?
check this :p |
tmf wat is dat:p |
|
|
| Akira |
natuurlijk heb ik ook een eigen homepage,,,ik denk dat al meerdere mensen de site hebben gezien. maar voor de mensen die nog eens willen kijken
KLIK HIER MIJN HOMEPAGE |
|
|
| kreischer2000 |
| Oh mensen van mijn cu2 gaan ook naar tiesto: anne wietske, charlotte, reinier & ronald:D |
|
|
| djmarshal |
| mijn site is te vinden op djmarshal.energetix.nl , ik moet wel weer ff mijn top 3 updaten, en wil hier en daar nog wat uit breiden, maar je kunt er in ieder geval wat links vinden en mijn gehele vinyl collectie. |
|
|
| Flipper01 |
Sind de vorige keer dat ik m'n site heb gepost heb ik weer wat aanpassingen gedaan.
Ik heb vooral wat geexperimenteerd met PHP en MYSQL, dat is na een hoop proberen wel gelukt. -> http://www.mood43.tk
Bij m'n nieuwe site: http://www.kamergezocht.tk heb ik ook wat geoefend met CSS wat op zicht wel een strak resultaat geeft :) |
|
|
|
|