return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
back to business!!!
View this Thread in Original format
arik
קודם כל חברים
מה שלומכם
שנים לא דיברנו??

דבר שני לא שחכתי אותכם אני כל יום נכנס וקורא הכל!
למרות שבטח אתם שחכתם אותי:confused:

קיצר חוץ משלאול לשלומכם

הגעתי להחלטה שלמרות הצבא ולמרות הכל
אני יקנה ציוד
אחרי שכבר חירבשתי לכם על ציוד ולא קניתי בסוף
והתקציב שלי נמוך אז אני קונה משומש
ושאלוהים יהיה אם כולנו בימים קשים אלו ותיהיו אופטימים:rolleyes: ;)
oDrori
quote:
Originally posted by arik
קודם כל חברים
מה שלומכם
שנים לא דיברנו??

דבר שני לא שחכתי אותכם אני כל יום נכנס וקורא הכל!
למרות שבטח אתם שחכתם אותי:confused:

קיצר חוץ משלאול לשלומכם

הגעתי להחלטה שלמרות הצבא ולמרות הכל
אני יקנה ציוד
אחרי שכבר חירבשתי לכם על ציוד ולא קניתי בסוף
והתקציב שלי נמוך אז אני קונה משומש
ושאלוהים יהיה אם כולנו בימים קשים אלו ותיהיו אופטימים:rolleyes: ;)


מי שכח?!?!?!
קפוץ לפאנקי, יש שם מודעה על שני ג'מיני משומשים... חרא אמנם אבל אנחנו הולכים על זול לא?

בקרוב יש את החדר הסטודיואטי שלי בגעש... מוזנים כו-לם!
MoSH_MaN
אריקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

מה קורההההההההה

כל היום אתה נוהג אה

יפה שאתה קופץ לבקר ויפה שאתה קונה ציוד!
נראה לי אני יחליף אותך בתפקיד הזה
צחח im coming :p

וזהו סתם.....
ילא נעים מאד לשמוע ממך



ותזכור
נהג,
אל תחצה חיים@
DjChook
we love u man !

טוב שחזרת. !

אני אישית התגעגעתי
arik
ואללה תודה לכם חברים
אני יחרוש פה עכשיו

ואם מישהו צריך הדרכה בנהיגה לרמות הגבוהות
אז תיפנו למורה נהיגה שלי

נתראה ב
יננרסיטי יום אחד אמן

ושהכח יהיה איתכם

לא זוכר מי שם את הסרט המצחיק של ה
STAR WARS אבל זה קרע אותי!!!:):)
arik
אני חשבתי על שני פיוניר 1000 משומשים
ומיקסר פשוט של STANTON
Shahar
quote:
Originally posted by arik
קודם כל חברים
מה שלומכם
שנים לא דיברנו??

דבר שני לא שחכתי אותכם אני כל יום נכנס וקורא הכל!
למרות שבטח אתם שחכתם אותי:confused:

קיצר חוץ משלאול לשלומכם

הגעתי להחלטה שלמרות הצבא ולמרות הכל
אני יקנה ציוד
אחרי שכבר חירבשתי לכם על ציוד ולא קניתי בסוף
והתקציב שלי נמוך אז אני קונה משומש
ושאלוהים יהיה אם כולנו בימים קשים אלו ותיהיו אופטימים:rolleyes: ;)


ברוכים הבאים ותתחדש עם הציוד!
luckystrike
ברוך שובך צ'ונגי ...
arik
quote:
Originally posted by arik
אני חשבתי על שני פיוניר 1000 משומשים
ומיקסר פשוט של STANTON

אופס קצת הגזמתי תורידו 0 אחד
התכוונתי ל 100

לרגע כמעט הצלחתי לעבוד על אצמי שיש לי 1000
luckystrike
quote:
Originally posted by arik
אופס קצת הגזמתי תורידו 0 אחד
התכוונתי ל 100

לרגע כמעט הצלחתי לעבוד על אצמי שיש לי 1000

גם אני לא הבנתי את הקטע הזה ...
:)
גם לא נראה לי מישהוא מוכר משומשים של 1000 ...

Sniper
ה 1000
זה דבר ע-נ-ק!!! ליגה ליגה

בקיצר אחי ברוך השבבב

תעשה חיים
Hell_Copter
אריק!?!?!?
יא זבל ... לא מתקשר לא בא לבקר .... העיקר חי בשלך!!!??@#!?#!@526563577834682736487365879682365146129036798123749834257905703492

אחר כך אתה עוד תתלונן על אחרים... קיצר... יום ראשון תבוא אל עודד

ונסה לדבר עם אריאל בקשר לציוד
הוא רוצה למכור את שלו אז אולי תרצה את שלו
הוא חבר אז הוא לא ירביץ לך במחיר :D
מקסימום אם כן אז אני יודע איפה הוא גר..... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement