|
back to business!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
קודם כל חברים
מה שלומכם
שנים לא דיברנו??
דבר שני לא שחכתי אותכם אני כל יום נכנס וקורא הכל!
למרות שבטח אתם שחכתם אותי:confused:
קיצר חוץ משלאול לשלומכם
הגעתי להחלטה שלמרות הצבא ולמרות הכל
אני יקנה ציוד
אחרי שכבר חירבשתי לכם על ציוד ולא קניתי בסוף
והתקציב שלי נמוך אז אני קונה משומש
ושאלוהים יהיה אם כולנו בימים קשים אלו ותיהיו אופטימים:rolleyes: ;) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by arik
קודם כל חברים
מה שלומכם
שנים לא דיברנו??
דבר שני לא שחכתי אותכם אני כל יום נכנס וקורא הכל!
למרות שבטח אתם שחכתם אותי:confused:
קיצר חוץ משלאול לשלומכם
הגעתי להחלטה שלמרות הצבא ולמרות הכל
אני יקנה ציוד
אחרי שכבר חירבשתי לכם על ציוד ולא קניתי בסוף
והתקציב שלי נמוך אז אני קונה משומש
ושאלוהים יהיה אם כולנו בימים קשים אלו ותיהיו אופטימים:rolleyes: ;) |
מי שכח?!?!?!
קפוץ לפאנקי, יש שם מודעה על שני ג'מיני משומשים... חרא אמנם אבל אנחנו הולכים על זול לא?
בקרוב יש את החדר הסטודיואטי שלי בגעש... מוזנים כו-לם! |
|
|
| MoSH_MaN |
אריקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
מה קורההההההההה
כל היום אתה נוהג אה
יפה שאתה קופץ לבקר ויפה שאתה קונה ציוד!
נראה לי אני יחליף אותך בתפקיד הזה
צחח im coming :p
וזהו סתם.....
ילא נעים מאד לשמוע ממך
ותזכור
נהג,
אל תחצה חיים@ |
|
|
| DjChook |
we love u man !
טוב שחזרת. !
אני אישית התגעגעתי |
|
|
| arik |
ואללה תודה לכם חברים
אני יחרוש פה עכשיו
ואם מישהו צריך הדרכה בנהיגה לרמות הגבוהות
אז תיפנו למורה נהיגה שלי
נתראה ב
יננרסיטי יום אחד אמן
ושהכח יהיה איתכם
לא זוכר מי שם את הסרט המצחיק של ה
STAR WARS אבל זה קרע אותי!!!:):) |
|
|
| arik |
אני חשבתי על שני פיוניר 1000 משומשים
ומיקסר פשוט של STANTON |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by arik
קודם כל חברים
מה שלומכם
שנים לא דיברנו??
דבר שני לא שחכתי אותכם אני כל יום נכנס וקורא הכל!
למרות שבטח אתם שחכתם אותי:confused:
קיצר חוץ משלאול לשלומכם
הגעתי להחלטה שלמרות הצבא ולמרות הכל
אני יקנה ציוד
אחרי שכבר חירבשתי לכם על ציוד ולא קניתי בסוף
והתקציב שלי נמוך אז אני קונה משומש
ושאלוהים יהיה אם כולנו בימים קשים אלו ותיהיו אופטימים:rolleyes: ;) |
ברוכים הבאים ותתחדש עם הציוד! |
|
|
| luckystrike |
| ברוך שובך צ'ונגי ... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by arik
אני חשבתי על שני פיוניר 1000 משומשים
ומיקסר פשוט של STANTON |
אופס קצת הגזמתי תורידו 0 אחד
התכוונתי ל 100
לרגע כמעט הצלחתי לעבוד על אצמי שיש לי 1000 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by arik
אופס קצת הגזמתי תורידו 0 אחד
התכוונתי ל 100
לרגע כמעט הצלחתי לעבוד על אצמי שיש לי 1000 |
גם אני לא הבנתי את הקטע הזה ...
:)
גם לא נראה לי מישהוא מוכר משומשים של 1000 ... |
|
|
| Sniper |
ה 1000
זה דבר ע-נ-ק!!! ליגה ליגה
בקיצר אחי ברוך השבבב
תעשה חיים |
|
|
| Hell_Copter |
אריק!?!?!?
יא זבל ... לא מתקשר לא בא לבקר .... העיקר חי בשלך!!!??@#!?#!@526563577834682736487365879682365146129036798123749834257905703492
אחר כך אתה עוד תתלונן על אחרים... קיצר... יום ראשון תבוא אל עודד
ונסה לדבר עם אריאל בקשר לציוד
הוא רוצה למכור את שלו אז אולי תרצה את שלו
הוא חבר אז הוא לא ירביץ לך במחיר :D
מקסימום אם כן אז אני יודע איפה הוא גר..... ;) |
|
|
|
|