|
wat vinden wij van een mc?
|
View this Thread in Original format
| BooMBooM |
| daar ben ik best wel nieuwsgierig naar heb zelf namelijk een hekel aan die gasten (of vrouwen) een dj aankondigen das ok maar tijdens de set van een dj mogen ze van mij wel stil blijven dat verpest een hele set neem nou Dana live @ mysteryland (ff gauw uit mijn geheugen opgepikt) die gast (mc ruffian staat op bijna alle Q dance feesten volgens mij)houd echt geen 1 nummer zijn mond dicht vind dat behoorlijk irritant kom namelijk voor de dj's en niet voor een mc die overal door heen praat dan ken ik net zo goed naar een cabaratjee (geen idee hoe je dat schrijft) gaan maar ja das mijn mening zou graag weten wat jullie ervan vinden |
|
|
| SnuggLe |
Wat denk je zelf?
MC's zijn KUT, ik vind ze NOOIT wat aan de sfeer bijdragen, serieus.
En MC Nova, oftewel Marloes Nova, d'r ouders wonen in de Acacia in Didam (GLD), die mogen ze helemaal afschieten als MC. Ze zal best aardig zijn, maar MC-en kan ze nie. |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat denk je zelf?
MC's zijn KUT, ik vind ze NOOIT wat aan de sfeer bijdragen, serieus.
En MC Nova, oftewel Marloes Nova, d'r ouders wonen in de Acacia in Didam (GLD), die mogen ze helemaal afschieten als MC. Ze zal best aardig zijn, maar MC-en kan ze nie. |
Nee en toch staat ze iedere zaterdag hier in Las Palmas, Rotterdam te MCén.....beetje jammer, maar het is wel een lekker wijf :D
En MC's mogen van mij ook afgeschaft worden! |
|
|
| Original |
Ik vind het prima als ze er zijn zolang ze de microfoon maar niet aansluiten.
Vind het persoonlijk vooral erg storend als ze in een goeie break van een nummer (zo'n ff van de wereld moment)er keihard doorheen gaan schreewen dat je je helemaal nuchter schrikt :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Switch |
| die vent bij Sander Kleinenberg vond ik persoonlijk helemaal niet zo storend, maar over het algemeen mag je ze van me afschieten :) |
|
|
| franzelare |
ik vind wel dat het wat kan hebben! laatst op la nuit hadden ze in de DnB zaal 2 MC's die ook vaak in de atak zijn, die hadden echt hele goede stukken er bij zitten!
Ik denk dat je MC's alleen kan waardeeren wanneer je de plaat niet kent dan kan het iets extra's geven. wanneer je de plaat goed kent ga je al snel staan luisteren en word je te kritisch omdat je de plaat zelf overwaardeerd en het niet meer ziet als muziek.
Of je moet de muziek los kunnen zien van het nummer wat er gedraaid word als je begrijpt wat ik bedoel :eyespop:
een MC kan zorgen dat een feest net nog iets opgezweept word.
Helaas zijn er maar weinig goede MC's en wanneer ik hoor wat voor een schreeuwlelijkerts ID$T er neer zet :eyes: dat zijn toch geen MC's dat zijn lui die alleen maar willen laten horen dat ze er zijn en dat tekoste van de muziek :( |
|
|
| Dj Lex |
| Mja ben er ook niet echt enthousiast over, vind het eigenlijk 3x nix. Meestal verneuken ze precies op het hoogtepunt heel het nr of ze kunnen het nr niet eens en verkrachten hem daardoor helemaal |
|
|
| New Wave |
Een MC is soms wel mooi.
Een MC moet een goede rijm hebben en moet zijn woorden goed kunnen leggen in de muziek. 'woorden op de maat houden'
Het introduceren van een DJ vind ik geen probleem.
Alleen als ze hun bek niet kunnen houden en steeds hetzelfde zeggen, tja, dan mogen mensen van mij met flesjes beginne te gooien :p |
|
|
| TimeportE |
algemeen zijn ze kut,
maar tijdens qlubtempo bij kai tracid was die gozer wel weer erg goed.. dus uitzondering op de regel? :) |
|
|
| ScuL |
MC's moeten aanvoelen wanneer ze gewenst zijn en wanneer niet, zo ja: dan ben je een goeie MC.
Ruffian heeft er soms een handje van te bijdehand te gaan doen en opzwepen terwijl het niet nodig is. maar anderzijds kan hij heel sterk uit de hoek komen bij bepaalde breaks.
over 't algemeen irriteer ik me echter meer aan mensen die 'afschieten die MC' roepen in plaats van een foutieve kreet van de MC ter plaatse.. :whip: |
|
|
| Rinus |
Overbodige naar mijn mening, ik heb liever dat ze een dj gewoon via een combinatie van licht, laser en beeld aankondigen.
mzl & ltr |
|
|
| NightR4ver |
| OMG ik haat ze. Vorige week heeft de MC op 12 jaar Cherry Moon heel Yves DeRuyter's set verpest. Onvoorstelbaar man. In het begin hield hij zich nog gedeisd, hij kondigde enkel de DJ's af en aan, maar toen Yves begon te draaien omg. Hij hield zijn mond niet meer. Constant van die idiote rap op de tonen van Yves, ik overdrijf niet, die kerel hield zijn bek gewoon NIET! Volgens mij had Yves zelf ook veel zin om op zijn gezicht te kloppen. Een kwartier voor het einde van de set is hij op de MC afgestapt en heeft hem iets gezegd, en toen zweeg die aap eindelijk. Maar toch mooi de ebste set van de avond verpest :whip: |
|
|
|
|