|
החתימה שלי
|
View this Thread in Original format
| BlueHawk |
מה אתם אומרים על החתימה שלי? :)
תודה בן ;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
מה אתם אומרים על החתימה שלי? :)
תודה בן ;) |
תחדש אחי
היא קצת עושה לי כאב ראש עם הטישטוש הזה
:) |
|
|
| oDrori |
| ראסמי יפה אבל הטשטושטוש... |
|
|
| luckystrike |
אחי זה גם קצת מסנוור
יש לך חתימה באורות גבוהים ... |
|
|
| Dj-2TaLL |
עזבו ת'טשטוש, מילא...
זה הצבעים...
זה מונוטוני מידי...
תוסיף יותר גוונים... |
|
|
| Sniper |
תתחדש אח שלי באמת יפה
אבל הצבעים עושים כאב עיינים |
|
|
| Hell_Copter |
אלה לא אורות גבוהים קיבינימאט... אלה אורות ערפל!!!
קיצר.... יצא נחמד אבל שנה טיפה צבעים |
|
|
| elad11 |
| אם תעשה את זה פחות בהיר זה יצא פצצה.. |
|
|
| Flotser |
אחלה חתימה,
לא יודע אם זה יותר מדי בהיר...
אבל הקסט שמהבהב צריך יותר להבליט או לחדד אותו
דרך אגב,
מי זה בן?
:crazy: |
|
|
| BlueHawk |
הקטע של הבהירות הוא בכוונה בגלל שהרקע של הפורום הוא כהה אז זה אמור
לבלוט לעין ואת הטישטוש זה גם בכוונה... שימשוך את העין :)
אני יבקש מזה שעשה לי את זה שיחדד את הטקסט המבהב
תודה על ההערות. |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Sniper
תתחדש אח שלי באמת יפה
אבל הצבעים עושים כאב עיינים |
ראסמי
אבל תכלס
החתימה שלי הכייייי בסטייל! |
|
|
|
|