return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
החתימה שלי
View this Thread in Original format
BlueHawk
מה אתם אומרים על החתימה שלי? :)
תודה בן ;)
Shahar
תתחדש גבר
luckystrike
quote:
Originally posted by BlueHawk
מה אתם אומרים על החתימה שלי? :)
תודה בן ;)

תחדש אחי
היא קצת עושה לי כאב ראש עם הטישטוש הזה
:)
oDrori
ראסמי יפה אבל הטשטושטוש...
luckystrike
אחי זה גם קצת מסנוור
יש לך חתימה באורות גבוהים ...
Dj-2TaLL
עזבו ת'טשטוש, מילא...

זה הצבעים...
זה מונוטוני מידי...
תוסיף יותר גוונים...
Sniper
תתחדש אח שלי באמת יפה
אבל הצבעים עושים כאב עיינים
Hell_Copter
אלה לא אורות גבוהים קיבינימאט... אלה אורות ערפל!!!
קיצר.... יצא נחמד אבל שנה טיפה צבעים
elad11
אם תעשה את זה פחות בהיר זה יצא פצצה..
Flotser
אחלה חתימה,
לא יודע אם זה יותר מדי בהיר...
אבל הקסט שמהבהב צריך יותר להבליט או לחדד אותו

דרך אגב,
מי זה בן?
:crazy:

BlueHawk
הקטע של הבהירות הוא בכוונה בגלל שהרקע של הפורום הוא כהה אז זה אמור
לבלוט לעין ואת הטישטוש זה גם בכוונה... שימשוך את העין :)
אני יבקש מזה שעשה לי את זה שיחדד את הטקסט המבהב
תודה על ההערות.
NyKoN
quote:
Originally posted by Sniper
תתחדש אח שלי באמת יפה
אבל הצבעים עושים כאב עיינים


ראסמי


אבל תכלס
החתימה שלי הכייייי בסטייל!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement