Mwhaha, check dit :p
|
View this Thread in Original format
New Wave |
Mwhahaha, dit moest ik gewoon effe neerzetten hier.
Foto van afscheid van K-otik...
Zie die trieste gast janken :D
 |
|
|
Optimus |
mwhahaha sukkel!!!!:disbelief |
|
|
ScuL |
woehahaha
wat vet :D :p |
|
|
AFTERNATIVE |
ghehe, haddet vorige week in krant gezien ja:D
In Algemeen Dagblad (dacht ik) stond n hele grote, met de tranen duidelijk over ze gezicht lopend....lullig horr:haha: |
|
|
Teknikol |
whaha, ach ik zal het maar bekennen dat ik het ben.. hoef ik tenminste nooit meer een foto in te scannen voor die laat jezelf zien draad;) |
|
|
Eye-Riz |
bedenken jullie nou eens nooit dat sommige mensen anders zijn dan jullie? dat er mensen zijn die van carnavalsmuziek houden? of van iets anders? dat sommige mensen niet in staat zijn emotioneel 'volwassen' te reageren?
geef toch niet meteen een oordeel over een ander, kijk eerst naar jezelf!
:rolleyes: |
|
|
eieregooie |
Ghehehe... LOL
En ja, iedereen is anders... Maar mag je daar dan niet om lachen? Mijn pa lacht zich ook rot alsie 5000 springende debielen in een HMH ziet :D En dat komt gewoon omdat hij "ons" niet begrijpt... en op diezelfde manier begrijp ik ook al die K-otic fans niet... (alhoewel die Bouchra ofsow er wel mag zijn :) ) |
|
|
arj1o1 |
gehehehe:haha: :crazy: :crazy: |
|
|
LightForce |
Het is jammer dat dit nou weer zo benadrukt moet worden hoe erg sommige mensen het vinden als een gozer jankt. NOU EN!! Emoties tonen is toch normaal??? En ook al is dat omdat hij zijn grootste fans mist of om iets anders. Laad iedereen in zijn waarden.
Beetje sneu dat zoiets dan weer wordt gemaakt!
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
kreischer2000 |
opzich niks tegen een gast die huilt maar wel sneu dat het om k-otic gaat |
|
|
Donna |
quote: | Originally posted by Eye-Riz
bedenken jullie nou eens nooit dat sommige mensen anders zijn dan jullie? dat er mensen zijn die van carnavalsmuziek houden? of van iets anders? dat sommige mensen niet in staat zijn emotioneel 'volwassen' te reageren?
geef toch niet meteen een oordeel over een ander, kijk eerst naar jezelf!
:rolleyes: |
Hehe Rizzie,en weer op 1 lijn:)
Ik vind t eerder cute dan triest 2 be honest:)
En 2 kreischer2000 : bepaal jij wat triest is waar iemand om huilt beste dude?
Wie weet is zn zuster dood en begraven en werd er muziek van hen gedraaid tijdens de begravenis,en tulijk,ik denk weer mijlenver voor de meeste,maar ga ff voor jezelf bepalen wat triest is om emoties over te tonen en wat niet,te beginnen bij je Cu2site maybe?;p
2 eieregooien : Ja,das right,mensen lachen mensen uit omdat ze dingen niet begijpen,iedereen doet dat.
Maar er ligt een verschil tussen uitlachen en ergens OM lachen,go figure it out:)
2 LightForce: Thats the spirit;)
Als je over alles zo nadenkt in life zul je een hoop meer begrijpen;) |
|
|
TranceFool |
Hmm ja iemand mag best zn emoties tonen maar ik vind dit ook wel erg triest, lachwekkend eigenlijk... |
|
|
|
|