|
Va ska man göra med personer
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
som beter sig på detta sättet?
Ja undrar bara.. :( Kan man stämma dem? vem gör det och vad blir det för straff för det? Böter 200 kr kanske? Det e ruggigt.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Varför ge sig på en försvarslös kissekatt:whip: :whip: |
|
|
| AC. |
Minsta böter som kan utdelas är 650 riksdaler om jag inte minns fel nu...
Du kan anmäla personen för djurplågeri eller motsvarande
Och länstyrelsen har ju faktisk förbjudit mannen från att äåga en katt vilket han faktisk inte gör utan det är hustrun i familjen som gör
mycket mera kan man inte gör om man inte vill spola ner mannen själv i toaletten... |
|
|
| Glorie |
| djurmisshandel å barnmisshandel gör mig f*n mest illa av allt...såna som inte kan försvara sig...ser rött kan ja säga.. :mad: |
|
|
| dj_hysterix |
| Stackars katt....men det finns så mycket att tycka synd om i världen:( att jag inte orkar tänka på så mycket för då inser man för mycket om verkligheten :( |
|
|
| Vizay |
| nackskott å kölhalning!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Stackars katt....men det finns så mycket att tycka synd om i världen:( att jag inte orkar tänka på så mycket för då inser man för mycket om verkligheten :( |
ja resonerar precis som du...jobbigt som fan eg.:sadgreen: |
|
|
| Nicke |
| Djurplågeri för fan! Gör samma åt honom, spola honom i toaletten ett par gånger så ser vi vad han tycker :mad: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Nicke
Djurplågeri för fan! Gör samma åt honom, spola honom i toaletten ett par gånger så ser vi vad han tycker :mad: | '
nån som har adress och som kansek vill hänga med??? :disbelief |
|
|
| x-dream |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Vyfan vilken idiot allså.....
Hur kan man göra så mot en katt.... :whip: :whip: :whip: |
|
|
| AC. |
| I det första fallet så finns det väl inte mycket mera att göra efter de sprängt sig själva i bitar? :tongue2 |
|
|
|
|