return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Va ska man göra med personer
View this Thread in Original format
Glorie
som beter sig på detta sättet?

Ja undrar bara.. :( Kan man stämma dem? vem gör det och vad blir det för straff för det? Böter 200 kr kanske? Det e ruggigt..
SWE_TRANCE
Varför ge sig på en försvarslös kissekatt:whip: :whip:
AC.
Minsta böter som kan utdelas är 650 riksdaler om jag inte minns fel nu...

Du kan anmäla personen för djurplågeri eller motsvarande
Och länstyrelsen har ju faktisk förbjudit mannen från att äåga en katt vilket han faktisk inte gör utan det är hustrun i familjen som gör
mycket mera kan man inte gör om man inte vill spola ner mannen själv i toaletten...
Glorie
djurmisshandel å barnmisshandel gör mig f*n mest illa av allt...såna som inte kan försvara sig...ser rött kan ja säga.. :mad:
dj_hysterix
Stackars katt....men det finns så mycket att tycka synd om i världen:( att jag inte orkar tänka på så mycket för då inser man för mycket om verkligheten :(
Vizay
nackskott å kölhalning!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Glorie
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Stackars katt....men det finns så mycket att tycka synd om i världen:( att jag inte orkar tänka på så mycket för då inser man för mycket om verkligheten :(


ja resonerar precis som du...jobbigt som fan eg.:sadgreen:
Nicke
Djurplågeri för fan! Gör samma åt honom, spola honom i toaletten ett par gånger så ser vi vad han tycker :mad:
dbl
quote:
Originally posted by Nicke
Djurplågeri för fan! Gör samma åt honom, spola honom i toaletten ett par gånger så ser vi vad han tycker :mad:
'

nån som har adress och som kansek vill hänga med??? :disbelief
x-dream
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Vyfan vilken idiot allså.....

Hur kan man göra så mot en katt.... :whip: :whip: :whip:

AnD
man kan ge dem böter och säga att så får det inte gå till. terapi eller något för att lära sig kontrolera sin ilska?

det jag undrar över är vad man ska göra åt sånthär:

http://www.aftonbladet.se/vss/teleg..._852__o,00.html
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,253563,00.html
AC.
I det första fallet så finns det väl inte mycket mera att göra efter de sprängt sig själva i bitar? :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement