|
dolt meddelande i Protonic
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| haha, va sjukt...:crazy: |
|
|
| Vizay |
fyfan va nice....de där kallar jag skillat producerande då man kommer på å göra en sån grej å sen får det att låta så bra :D
[edit]
å eftersom jag som vanligt inte trodde på det helt 100% så testade jag å reversa skiten själv....guess what....de va samma :D |
|
|
| mindshooter |
| faaaaan va sjukt!! Jag har iof alltid undrat vafan hon sjunger i den där låten..."låter juh baklänges" :p |
|
|
| dbl |
| hehehehe... fan vad ballt |
|
|
| cviper |
sjukt.
Undrar hur man får idéen att köra vocals baklänges i sin låt? Måste säga att det låter bra iaf. (prata om sublima meddelanden. började redan undra om det finns andra låtar av honom :eyes: )
Och undrar hur folk kommer på idéen att lyssna på sina låtar baklänges med ;) |
|
|
| RebeL9 |
| mmmm ja sa ju det whehehhwahhwhwhehheheheh weee :stongue: |
|
|
| Vizay |
| cviper: snubben som postade länken hade den på vinyl å drog den baklänges å verkar ha uptäckt det så...som jg förstod det iaf :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ha ha... låter rätt kul det där... att man ens upptäcker det är ju en bedrift :) |
|
|
| reveal |
| coolt! jag har fan undrat vilket språk de sjöng på :) frågade tom en språkkunnig person hohoh |
|
|
| Dj_ExOn |
| Hahaha rätt skrämmande!:crazy: |
|
|
|
|