return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
dolt meddelande i Protonic
View this Thread in Original format
RebeL9
kolla in detta
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=89165

weeeee aehheaheahea du måste ju kolla in den glorie hiuhihiihihihi :D :D :D :D :D
ShyTrance
haha, va sjukt...:crazy:
Vizay
fyfan va nice....de där kallar jag skillat producerande då man kommer på å göra en sån grej å sen får det att låta så bra :D

[edit]

å eftersom jag som vanligt inte trodde på det helt 100% så testade jag å reversa skiten själv....guess what....de va samma :D
mindshooter
faaaaan va sjukt!! Jag har iof alltid undrat vafan hon sjunger i den där låten..."låter juh baklänges" :p
dbl
hehehehe... fan vad ballt
cviper
sjukt.

Undrar hur man får idéen att köra vocals baklänges i sin låt? Måste säga att det låter bra iaf. (prata om sublima meddelanden. började redan undra om det finns andra låtar av honom :eyes: )

Och undrar hur folk kommer på idéen att lyssna på sina låtar baklänges med ;)
Glorie
..........
RebeL9
mmmm ja sa ju det whehehhwahhwhwhehheheheh weee :stongue:
Vizay
cviper: snubben som postade länken hade den på vinyl å drog den baklänges å verkar ha uptäckt det så...som jg förstod det iaf :)
SteveTranz4ever
Ha ha... låter rätt kul det där... att man ens upptäcker det är ju en bedrift :)

reveal
coolt! jag har fan undrat vilket språk de sjöng på :) frågade tom en språkkunnig person hohoh
Dj_ExOn
Hahaha rätt skrämmande!:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement