|
Waar begon het allemaal mee?
|
View this Thread in Original format
| MetzZ_!! |
Hey people!
Ik zat laatst ff door wat ouwe spullen te kijken en toen vond ik het cd-singeltje waarmee het voor mij eigenlijk allemaal begon: 'Josh Wink - Higher State Of Consiousness'
Dat was in 1996.
Nu vroeg ik me dus af met welke plaat het voor jullie begonnen is... Waarmee begon jullie Addiction?
Ma$$eL,
MZ. |
|
|
| Robvef |
Met de single van Energy 52 - Cafe Del Mar. Dat was mijn turning point.
Maar Josh Wink - Higher State Of Consiousness is een zwaar relaxed nummer.
Greetz |
|
|
| Dwingo |
Het begon voor mij toen de hardcore op zijn retour was.
Ik luisterde al vaker naar trance, maar hield me er nooit serieus mee bezig. Op een gegeven moment kocht ik Tiesto (waarvan ik nog geen idee had wie het was) - live at Innercity (1998), waarna het allemaal meer vorm begon te krijgen
;) |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Robvef
Met de single van Energy 52 - Cafe Del Mar. Dat was mijn turning point.
Greetz |
Achja, Energy 52. Dat is er ook zo eentje waar je altijd blij:) van wordt als je hem hoort! |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Achja, Energy 52. Dat is er ook zo eentje waar je altijd blij:) van wordt als je hem hoort! |
Echt wel. Vind het echt een werelds nummer.
Vage clip zat er ook bij. Was toen wel commercieel.
Maar ja, je moet ergens een verslaving beginnen toch. :D :D :D |
|
|
| moogwai |
Hmmm, ff denken... Robert Miles - Children, Jens - Loops & Things en nog enkele die ik vergeten ben :(
Maar mijn interesse in trance begon pas echt toen ik Trance 100 deel 1 in mijn bezit had :)
En Cafe del Mar is zeker een van de beste nummers ooit gemaakt. |
|
|
| Opti |
| met Robert Miles - Children, en daarna begon de interesse pas ECHT met Tiesto live at Innercity...jezus, wat een goeie ceedee is dat toch...:D:D:D |
|
|
| MetzZ_!! |
| Oja, ik vergat 3 Drives On A Vinyl met Greece2000. |
|
|
| Blik |
| als ik het zou weten zou ik het zeggen:( is denk ik met één of andere 538 dance smash hits CD begonnen, en langzaam uitgebouwd |
|
|
| ChooChoo |
Voor mij begon het met natuurlijk Tiesto @ innercity 98. En zo rond die ontdekte ik ook Out of the blue. Had hem laatst nog ff op vinyl weer geluisterd, hij blijft gewoon vet.
greetz |
|
|
| cyberia |
| Bij mij begon het allemaal met cherrymoon 2(compilatie)met oa Moby/hymn en cherrymoon trax/let there be house,en bonzaï 5 compilation |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by moogwai
Hmmm, ff denken... Robert Miles - Children, Jens - Loops & Things en nog enkele die ik vergeten ben :(
Maar mijn interesse in trance begon pas echt toen ik Trance 100 deel 1 in mijn bezit had :)
En Cafe del Mar is zeker een van de beste nummers ooit gemaakt. |
Het begon bij mij ook bij energy52, ik vind dat nog steeds het beste nummer ooit gemaakt. (nalin & kane remix). Geeft me echt altijd zo'n relaxed zomer gevoel.
grtz,
TNG |
|
|
|
|