return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Waar begon het allemaal mee?
View this Thread in Original format
MetzZ_!!
Hey people!
Ik zat laatst ff door wat ouwe spullen te kijken en toen vond ik het cd-singeltje waarmee het voor mij eigenlijk allemaal begon: 'Josh Wink - Higher State Of Consiousness'
Dat was in 1996.

Nu vroeg ik me dus af met welke plaat het voor jullie begonnen is... Waarmee begon jullie Addiction?

Ma$$eL,

MZ.
Robvef
Met de single van Energy 52 - Cafe Del Mar. Dat was mijn turning point.

Maar Josh Wink - Higher State Of Consiousness is een zwaar relaxed nummer.

Greetz
Dwingo
Het begon voor mij toen de hardcore op zijn retour was.
Ik luisterde al vaker naar trance, maar hield me er nooit serieus mee bezig. Op een gegeven moment kocht ik Tiesto (waarvan ik nog geen idee had wie het was) - live at Innercity (1998), waarna het allemaal meer vorm begon te krijgen

;)
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Robvef
Met de single van Energy 52 - Cafe Del Mar. Dat was mijn turning point.
Greetz



Achja, Energy 52. Dat is er ook zo eentje waar je altijd blij:) van wordt als je hem hoort!
Robvef
quote:
Originally posted by MetzZ_!!



Achja, Energy 52. Dat is er ook zo eentje waar je altijd blij:) van wordt als je hem hoort!


Echt wel. Vind het echt een werelds nummer.
Vage clip zat er ook bij. Was toen wel commercieel.
Maar ja, je moet ergens een verslaving beginnen toch. :D :D :D
moogwai
Hmmm, ff denken... Robert Miles - Children, Jens - Loops & Things en nog enkele die ik vergeten ben :(

Maar mijn interesse in trance begon pas echt toen ik Trance 100 deel 1 in mijn bezit had :)

En Cafe del Mar is zeker een van de beste nummers ooit gemaakt.
Opti
met Robert Miles - Children, en daarna begon de interesse pas ECHT met Tiesto live at Innercity...jezus, wat een goeie ceedee is dat toch...:D:D:D
MetzZ_!!
Oja, ik vergat 3 Drives On A Vinyl met Greece2000.
Blik
als ik het zou weten zou ik het zeggen:( is denk ik met één of andere 538 dance smash hits CD begonnen, en langzaam uitgebouwd
ChooChoo
Voor mij begon het met natuurlijk Tiesto @ innercity 98. En zo rond die ontdekte ik ook Out of the blue. Had hem laatst nog ff op vinyl weer geluisterd, hij blijft gewoon vet.

greetz

cyberia
Bij mij begon het allemaal met cherrymoon 2(compilatie)met oa Moby/hymn en cherrymoon trax/let there be house,en bonzaï 5 compilation
tango
quote:
Originally posted by moogwai
Hmmm, ff denken... Robert Miles - Children, Jens - Loops & Things en nog enkele die ik vergeten ben :(

Maar mijn interesse in trance begon pas echt toen ik Trance 100 deel 1 in mijn bezit had :)

En Cafe del Mar is zeker een van de beste nummers ooit gemaakt.


Het begon bij mij ook bij energy52, ik vind dat nog steeds het beste nummer ooit gemaakt. (nalin & kane remix). Geeft me echt altijd zo'n relaxed zomer gevoel.

grtz,
TNG
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement