return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Planetarion
View this Thread in Original format
Cold
Het heeft wel nix met muziek te maken...maar ik ben gewoon benieuwd hoeveel van de tranceaddicts , "addicted" zijn aan planetarion.

http://www.planetarion.com

iemand?
Robvef
Nog nooit van gehood. Zal eens gaan kijken.

Greetz
moogwai
quote:
Originally posted by Cold
Het heeft wel nix met muziek te maken...maar ik ben gewoon benieuwd hoeveel van de tranceaddicts , "addicted" zijn aan planetarion.

http://www.planetarion.com

iemand?

Ik speel het zelf niet maar enkele klasgenoten van mij zijn ook "verslaafd" zijn aan planetarion.
Opti
quote:
Originally posted by Robvef
Nog nooit van gehood. Zal eens gaan kijken.

Greetz

ik ook niet, ff kijken strax...
-=WVG=-
Ook nog nooit geweest daar...
Ik zal ns n keer kijken wat het is
Blik
hum planetarion, laten we es kijken wat dat moet voorstellen, zolang het mar geen DBZ is, is alles OK:D
Remy D
Hou het wel bij mijn PS2. :):)
Mysteric
Ik moet bij plateration eigenlijk aan South Park denken. Aan die aflevering van het Plane-arium. Gingen ze die kids in hypnotiseren enzo...
is south-park eigenlijk nog op tv?
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Mysteric
Ik moet bij plateration eigenlijk aan South Park denken. Aan die aflevering van het Plane-arium. Gingen ze die kids in hypnotiseren enzo...
is south-park eigenlijk nog op tv?

Sinds kort wel weer...Op "v8"...
Ik geloof op Zaterdagavond rond de klok van 19.00 uur, maar dat weet ik niet precies...
Akira
mijn broertje doet het echt dagelijks...

Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-

Sinds kort wel weer...Op "v8"...
Ik geloof op Zaterdagavond rond de klok van 19.00 uur, maar dat weet ik niet precies...

19:40 op zaterdagavond volgens mij ja, en het blijft tof, hoe vaak je die afleveringen ook gezien hebt:D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Remy D
Hou het wel bij mijn PS2. :):)

Yep ik ook. Al speel ik de laatste tijd niet echt veel meer.

En mijn broertje is daar ook helemaal aan verslaafd, moet zelf ook maar is gaan kijken.

mzzl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement