|
Planetarion
|
View this Thread in Original format
| Cold |
Het heeft wel nix met muziek te maken...maar ik ben gewoon benieuwd hoeveel van de tranceaddicts , "addicted" zijn aan planetarion.
http://www.planetarion.com
iemand? |
|
|
| Robvef |
Nog nooit van gehood. Zal eens gaan kijken.
Greetz |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Cold
Het heeft wel nix met muziek te maken...maar ik ben gewoon benieuwd hoeveel van de tranceaddicts , "addicted" zijn aan planetarion.
http://www.planetarion.com
iemand? |
Ik speel het zelf niet maar enkele klasgenoten van mij zijn ook "verslaafd" zijn aan planetarion. |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Robvef
Nog nooit van gehood. Zal eens gaan kijken.
Greetz |
ik ook niet, ff kijken strax... |
|
|
| -=WVG=- |
Ook nog nooit geweest daar...
Ik zal ns n keer kijken wat het is |
|
|
| Blik |
| hum planetarion, laten we es kijken wat dat moet voorstellen, zolang het mar geen DBZ is, is alles OK:D |
|
|
| Remy D |
| Hou het wel bij mijn PS2. :):) |
|
|
| Mysteric |
Ik moet bij plateration eigenlijk aan South Park denken. Aan die aflevering van het Plane-arium. Gingen ze die kids in hypnotiseren enzo...
is south-park eigenlijk nog op tv? |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Mysteric
Ik moet bij plateration eigenlijk aan South Park denken. Aan die aflevering van het Plane-arium. Gingen ze die kids in hypnotiseren enzo...
is south-park eigenlijk nog op tv? |
Sinds kort wel weer...Op "v8"...
Ik geloof op Zaterdagavond rond de klok van 19.00 uur, maar dat weet ik niet precies... |
|
|
| Akira |
| mijn broertje doet het echt dagelijks... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Sinds kort wel weer...Op "v8"...
Ik geloof op Zaterdagavond rond de klok van 19.00 uur, maar dat weet ik niet precies... |
19:40 op zaterdagavond volgens mij ja, en het blijft tof, hoe vaak je die afleveringen ook gezien hebt:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hou het wel bij mijn PS2. :):) |
Yep ik ook. Al speel ik de laatste tijd niet echt veel meer.
En mijn broertje is daar ook helemaal aan verslaafd, moet zelf ook maar is gaan kijken.
mzzl |
|
|
|
|