|
חברה בצבא (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
אפשרי כן! אבל זה קשה
הכל תלוי בזוג......
אני יודעת שאם אני הייתי במצב הזה של לראות את החבר שלי פעם בשבועיים היה לי מאוד קשה אבל אני מכירה המון בנות שמסתדרות עם זה מצוין |
|
|
| Trance man |
בחבר'ה שלי כבר 3 מהחברים נפרדו מחברה שלהם אחרי שהיו כמה חודשים בצבא.
לאחד החברים הייתה חברה 3 שנים ושלשום הם נפרדו, וזה ברור שזה בגלל הצבא..
בקיצור לא מומלץ חברה בזמן הצבא.. הרבה כאב לב..
עדיף משהו כמו שגיל אמר - יזיזות.
:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
שאתה בצבא מה שאתה צריך זה זיון לא חברה
זה קשה מידי ררר |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שאתה בצבא מה שאתה צריך זה זיון לא חברה
זה קשה מידי ררר |
תתפלא, אבל לא כולם חושבים ככה.... |
|
|
| DjChook |
| עוד מישהי שהאכילו אותה לוקשים |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
עוד מישהי שהאכילו אותה לוקשים |
מותק... אותי לא האכילו שום דבר... זה לא שהחבר בא וזיין לי את השכל בזה...
אתה יודע אני מדברת עם ידידים שלי שעכשיו בצבא .. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
ומצנע ראש ממשלה:p |
יותר מתאים
ומצנע מנהיג :p |
|
|
| Tarantula |
| אתם חיים בסרטים אנשים.....:crazy: :crazy: |
|
|
| Sniper |
לדעתי חברה בצבא זה יכול להיות ממש כיףף
כי אתה חוזר אחרי שבוע\שבועיים הוא כמה זמן ואתה מתגעגע אליה חבל על הזמן
ומת ליראות אותה ואז אתה רואה אותה והיא מפנקת אותך וסתם כיף להיות עם בן אדם שאתה אוהב אחרי שלא יצא לכם להיתראות ים זמן |
|
|
| KosmiK-G8 |
חברה בואו נסכם את זה ככה...
אני כבר שנה וחדשיים בצבא
ורוב הזמן עשיתי שבוע שבוע - היו לי עד עכשיו שתי קשרים רציניים ועכשיו אני כבר חודשיים עם מישהי יעני סה"כ 3 חברות
אפילו שיש לי יציאות שנחשבות לבנות זונות יחסית היו לי עד עכשיו שתי פרידות שאחת מהן היתה בגלל שנתקפתי דכאונות מהצבא וזה השפיע על הקשר
אני מקווה שעכשיו הכל יהיה בסדר אבל הצבא מוסיף הרבה בעיות ומתח לקשר ויכול להפוך קשרים טובים ויציבים לקשרים לא בריאים
בקיצור אין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת וכמו הרבה דברים בחיים צריך להקריב הרבה וזה תלוי בתנאים
ככל ששתי הצדדים בקשר יהיו מוכנים לעובדה שהם יתראו פחות הקשר יהיה יותר יציב
ככל שאחד או שתי הצדדים שמשרתים בצהל יצאו פחות הביתה זה יחייב יותר הקרבה משתי הצדדים בקשר כדי שהקשר יוכל להחזיק מעמד
ובקשר ליזיזות למי שיש מצב שילך על זה בסופו של דבר צריך לדעת לדבר
וסתם בלי קשר עכשיו קפצו לפורום של "עזרה במצעד סכום השנה שלי" ותגיבו לגבי המצעד שלי תודה!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
תתפלא, אבל לא כולם חושבים ככה.... |
*agree*
אל תזיינו את השכל זה כזה בולשיט ...
כל אחד פה משחק אותה כאילו הוא לפחות שנתיים בצבא
היחידי שתותח ואמר בדיוק מה שאני חושב זה אילן !
(קוסמיק גייט)
ואני מוסיף - אתם לא יודעים על מה אתם מדברים
נכון יזיזות זה נחמד בצבא ואפילו נוח לפעמים
אבל אפילו שיש לך מישהיא שאתה בקטע איתה אתה מחפש יותר
מזה ומשהוא רציני
...
דווקא שאתה בצבא אתה מחפש חברה - שבעסה וקשה ומה לעשות כמו
שאילן אמר יש דיכאונות לעיתים קרובות בצבא ואתה רוצה להיות
עם החברה ...
בטירונות הייתה לי חברה - אילן אני לא יודע אם אתה זוכר
אבל זוכר שבטירונות היו לי כריות חימום כאלה מגניבות שתמיד
הלכתי לישון איתם ?
קיצר זאת היא קנתה לי אותם ...
אתם יודעים איזה כייף זה בטירונות להיות בשק שינה אחרי
שכולם הלכו לישון ולשמוע - את כל הפוצימוצי "אני מתגעגעת" "אני מתה שתחזור" וכל זה ...
תחשבו שיש בזה גם יתרונות - אתה חוזר הבייתה אחרי שאתה מתגעגע אלייה
אש פלוס אתה חרמן בטרוף ולא משנה מה תגידו סקס הרבה יותר טוב
עם מישהוא שמרגישים אליו משהוא ...
קיצר אני מסכים עם אילן ...
זה אינבדואלי לכל אחד
זה אפשרי ... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
...
בטירונות הייתה לי חברה - אילן אני לא יודע אם אתה זוכר
אבל זוכר שבטירונות היו לי כריות חימום כאלה מגניבות שתמיד
הלכתי לישון איתם
|
בוינה יא מעאפן
זה לא חברה שלך הביאה לך תשקיות חימום
זה אני אחרי הלילה הראשון שבילינו בשק שינה שלך
מה אתה כבר לא זוכר..???
נפגעתי....:( :sadgreen: |
|
|
|
|