return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חברה בצבא
View this Thread in Original format
DjNumShum
יש כאן הרבה חברה שבצבא או מתגייסים בקרוב
אז זאת שאלה שמעניינת אותי

חברה בצבא זה אפשרי?
במצב שאתה קרבי אני מתכוון
חוזר פעם ב 14 מינימום

להכיר בחורות אפשרי?

לפי דעתי אם לא התגייסת עם חברה אז אבוד לך.....
Gil Shwarts
אוקיי אני חייב להגיב כאן כי אני מדבר מנסיון...
חברה בצבא, כשאתה יוצא פעם בשבועיים, לא יעבוד לך!
כי לא משנה עד כמה היא אוהבת אותך, זה בחיים לא יצליח כי היא תרגיש מוזנחת או משהו כזה.

עצתי לך היא, עזוב אותך חברה, צא הבייתה, תרביץ כמה מספרים
ותחזור לבסיס כמו חדש!

לי הייתה חברה כשרק התחלתי את הצבא (לפני שנתיים וחצי)
ויצאתי הבייתה פעם בשבועיים, ואפילו למקוצרות...
לא הצליח אחי...
זה סתם כאב לב.


מקווה שעזרתי

גיל שוורץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
כן, רק אם אתה אופטימי אחושרמוטה


ראה ערך מיכל :rolleyes:
DjNumShum
חחח איזה צבא מגעיל יא ראבק
אין חיים
בעזרת השם עוד ככה חודש חודשיים היציאות שלי יהיו כל שבוע חמשוש + 2 אפטרים

שבת ל 4
luckystrike
אחי זה אפשרי פשוט קשה מאוד ...
יש אצלנו בחבר'ה כאלה זוגות.

פשוט תמיד תהיה חייב להיות ביחד איתה שתחזור
ואני לא יודע מה איתך אותי זה מעצבן להיות
כל הזמן אחד בתחת של השני ... צריך קצת חופש
אבל שתחזור פעם בשבועיים תהיה צמוד אלייה ...
גם יבוא לך יותר בקלות מצד שני כי בטח תתגעגע גם כן ...

אפשרי אבל בעייתי
Rising
שמע אחי לי יש עוד זמן עד הצבא...
אבל מה זה השטויות האלה אי אפשר חברה בצבא?...

גם אחרי צבא יש מלא דברים לעשות...אז יהיו מצבים שלא תיהיו כל כך הרבה זמן ביחד...
ובמילא הקטע בחברה זה שאתם ביחד אז לחזור ישר מצבא ולהיות עם החברה נשמע לי הגיוני למדיי..
ככה כל שבוע
גם אם אתה קרבי אבל פה זה באמת מגבלה רצינית.

שיהיה קשה...זה אפשרי וזה הגיוני מאוד ואפילו מומלץ.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
שמע אחי לי יש עוד זמן עד הצבא...
אבל מה זה השטויות האלה אי אפשר חברה בצבא?...

גם אחרי צבא יש מלא דברים לעשות...אז יהיו מצבים שלא תיהיו כל כך הרבה זמן ביחד...
ובמילא הקטע בחברה זה שאתם ביחד אז לחזור ישר מצבא ולהיות עם החברה נשמע לי הגיוני למדיי..
ככה כל שבוע
גם אם אתה קרבי אבל פה זה באמת מגבלה רצינית.

שיהיה קשה...זה אפשרי וזה הגיוני מאוד ואפילו מומלץ.


בוא אני יתן לך דוגמה אחי
יש לי חבר שבקורס טיס עכשיו....
חוזר הביתה פעם בשלושה שבועות...
ויש לו חברה...
יש לו כולה שישי שבת לבלות עם החברה, המשפחה והחברים
אתה יודע איזה רצח זה?
ואם החברה צריכה תשומת לב והוא לא יכול להביא לה מספיק? זה לא לעניין מבחינתה
קאפיש?
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוא אני יתן לך דוגמה אחי
יש לי חבר שבקורס טיס עכשיו....
חוזר הביתה פעם בשלושה שבועות...
ויש לו חברה...
יש לו כולה שישי שבת לבלות עם החברה, המשפחה והחברים
אתה יודע איזה רצח זה?
ואם החברה צריכה תשומת לב והוא לא יכול להביא לה מספיק? זה לא לעניין מבחינתה
קאפיש?

ראסמייייייי
תאמת יש לי גם חברים בצבא שיש להם חלק מהם חברות והם ממש מסתדרים טוב אבל דבר אחד טוב אמרת שקשה מאוד ליצור קשר בזמן הצבא נכון זה מאוד קשה ואין לך זיין לזה
אז עדיף שתיכנס לצבא כבר עם חברה ואז אתה יכול להנותך מיזה ותאמין לי אין כמו לדבר עם מישהי שאתה אוהב אחרי יום שזיינו לך את השכל סמוך עליי:)
Sniper
quote:
Originally posted by itamarsan
ראסמייייייי
תאמת יש לי גם חברים בצבא שיש להם חלק מהם חברות והם ממש מסתדרים טוב אבל דבר אחד טוב אמרת שקשה מאוד ליצור קשר בזמן הצבא נכון זה מאוד קשה ואין לך זיין לזה
אז עדיף שתיכנס לצבא כבר עם חברה ואז אתה יכול להנותך מיזה ותאמין לי אין כמו לדבר עם מישהי שאתה אוהב אחרי יום שזיינו לך את השכל סמוך עליי:)


מסכים איתך אבל יש קטעים שהחברה פשוט לא מתחשבת בך כי כואב לה שהיא רואה אותך פעם שבועיים משו כזה
DjChook
לדעתי חברה בצבא זה יכול להיות נחמד מאד, אבל זה המון המון השקעה
אני יודע שיש לי ידידה שחבר שלה מוציא עליה בחודש 800 ומשהו שקל על שיחות טלפון כי הוא מתקשר ומתכתב איתה כל הזמן

(יעני לא רוצה שהיא תעלם לו)

ובקיצור, זה חיים קשים

תחשבו גם אם רבים וזה ואז החייל שבוז, ולא יבצע את התפקידים שלו

בקיצור, צריך ארסנל של יזיזות וזהו

Tarantula
לי היה חבר שהיה בצבא...
ודווקא הסתדרנו לא רע, בהתחלה היה קצת קשה כי לא הייתי רגילה למחסור היחס הזה..
אבל בסופו של דבר הבנתי אותו..ולא דרשתי ממנו להיות כלללל השישי שבת שלו איתי..

סך הכל זה אפשרי... אבל כדאי לפתח קשר עוד לפני הצבא... אלא אם כן אתה רוצה רק זיון כשאתה חוזר הביתה.. בלי כל השטויות של אהבה ופינוקים וההתגעגעות..
NyKoN
לאח שלי הייתה חברה בדרום בצבא
קיצר אחרי פחות מחצי שנה הם נפרדו כי נמאס לו כל פעם שהוא בא הביתה לרוץ לקצה העולם כדי להיות איתה
זה ממש קשה אבל עדיין אפשרי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement