|
אולסאטר!!!
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
אוווווווווווווו
היום ב - 3 בבוקר
חובה לראות!!! |
|
|
| DjChook |
אורן אם אתה רואה את זה היום אני מכה אותך !
יש לך מחר שני מבחנים ! |
|
|
| Sniper |
אוווו איזה אהבה של בני דודים:]]
חיחיחי |
|
|
| TinkerbeL |
| לא ידעתי שיש פה קרובי משפחה.......... |
|
|
| oDrori |
| סעמק איזה עיחצבון זה... כדורסל כבר לא מעניין אותי |
|
|
| DjChook |
DjChook & NaOren
בני דודים |
|
|
| MasterP |
חחחחחחחח גילי אתה מטורף
קיצר לא מפסידים את האולסטאר
למרות שצריך להיות מחר בקריה ב-9 וחצי
בהההההההההה |
|
|
| NaOren |
יייאלה סעמק עם המבחנים האלה כבר!!!
אולסטאר זה אולסטאר |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by guetag
קריה כבוד |
מה זה לסגור 21??
סליחה קבל תיקון
מה זה לסגור בכלל |
|
|
| MoSH_MaN |
יש לי מחר מבחן קל בכימיה
אני יקום למחצית השנייה
4 וחצי |
|
|
| Hell_Copter |
ת'אמת אין לי עצבים לזה...
אני יראה עוד 20 דקות חברים וילך לישון :D |
|
|
| DjChook |
| West won 155-145 or something |
|
|
|
|