return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Deep Dish @ Monday Bar 10 FEB
View this Thread in Original format
Gaby
Deep Dish är tillbaka på egen begäran för att upprepa samma stämning vi hade på vårt 10-årsjubileum på Sturecompagniet den 11 november förra året.

Deep Dish gör extremt få spelningar av den här mindre storleken och gör det för att den svenska publiken är bland det bästa de mött. Sturecompagniets ljudproblem (som berodde på strömförsörjningen) sen förra veckan är fixade, så nu är det bara att köra igen. Vi släpper enbart 400 biljetter på förköp, så passa på.

Monday Bar Special///
A Private Listening with Deep Dish
Måndag 10 februari 22-04
Sturecompagniet
Entré: 250kr (förköp) 300kr i dörren
Ålder: 20+
OscarP
Grymt!
Gaby
Imorrn ;) PARTY!!!
dbl
fan då.. jag som e i sthlm och allt... vill ju gå, men e ju bara 19 :(
+ att jag har dåligt med pengar
Gaby
Kommer du dit tididgt och är 19 så ska det nog inte vara några problem ;)
NordLight
Så djävla typiskt...
När det äntligen händer nåt i stan, så är man uppbokad med en massa annat skit. Seb Fontaine, Lemon8 och Deep Dish lyckas man missa.:whip:

Ha det så kul ikväll!!!

Greetz
NordLight
WhiteRussian
Hare så kul Gaby! :)

Du vet varför jag inte kan komma... *suck* :(
reveal
quote:
Originally posted by Gaby
Kommer du dit tididgt och är 19 så ska det nog inte vara några problem ;)


är det allmänt så i stockholm att det är en officiell åldersgräns, men inofficiellt så gäller den inte?

så jävla värdelöst system isf
Gaby
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Hare så kul Gaby! :)

Du vet varför jag inte kan komma... *suck* :(


:(

Men kul ska jag ha!!! ALLTID!!
Gaby
Vilken fest!!!
Fy fan vilket drag!!! DeepDish knäckte igår! Spelade 50 min extra tills vakterna blev helt tokiga!! Lamporna tändes 04:00 men dom bara fortsatte rocka på till 04:50!!!

NordLight
quote:
Originally posted by Gaby
Vilken fest!!!
Fy fan vilket drag!!! DeepDish knäckte igår! Spelade 50 min extra tills vakterna blev helt tokiga!! Lamporna tändes 04:00 men dom bara fortsatte rocka på till 04:50!!!


Kul att det var så bra! Jag är grymt avis...;)

Greetz
NL
WhiteRussian
quote:
Originally posted by NordLight
Kul att det var så bra! Jag är grymt avis...;)

Greetz
NL


Jag med... *skjuter sig själv* :(

Men kul att det var så bra!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement