|
Det här med Johan Gielen
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
Ska Gielen alltså komma till Stockholm snart? Varför vill folk se honom i Jönköping isf? Nån som vet när, var hur osv? O vem det är som ordnar?
Ursäkta, men finns det även nån som har koll på när och på vilka fester Flemming 00 och Tiesto ska spela?
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Verkar som våren 2003 kommer bli den bästa nånsin :D Har revjkommisionen gett upp? :happy2: |
|
|
| Jre |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Ska Gielen alltså komma till Stockholm snart? Varför vill folk se honom i Jönköping isf? Nån som vet när, var hur osv? O vem det är som ordnar?
Ursäkta, men finns det även nån som har koll på när och på vilka fester Flemming 00 och Tiesto ska spela?
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Verkar som våren 2003 kommer bli den bästa nånsin :D Har revjkommisionen gett upp? :happy2: |
Ännu en gång! TA-Sweden är INTE TA-Stockholm!!!
Allt i sverige krestar inte runt stockholm!
Finns väl folk som gillar dansa äver i de södra delarna utav Sverige.Och Gielen är alltid Gielen
om det så är Holland eller Jkpg!
/ Jre |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Ursäkta, men finns det även nån som har koll på när och på vilka fester Flemming 00 och Tiesto ska spela?
|
Info kommer snart... |
|
|
| mindshooter |
| Många ska se honom i Jönköping för att det är närmare än till stockholm. Många vill se honom i jönköping för att det är andra arrangörer och 16 års gräns. I sthlm är det 18 minst. There you go :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Jre
Ännu en gång! TA-Sweden är INTE TA-Stockholm!!!
Allt i sverige krestar inte runt stockholm!
Finns väl folk som gillar dansa äver i de södra delarna utav Sverige.Och Gielen är alltid Gielen
om det så är Holland eller Jkpg!
/ Jre |
Helt sant mannen, jag upprepar det du säger, där du säger att det redan är sagt (av mig), för det är fan sant. Och viktigt.
Jag tycker att det är riktigt fint att Sveriges trancescen inte längre enbart heter "Stockholm". |
|
|
| Dioxys |
ok, så det är bara jag som aser att det är precis tvärtom?
visst, vi har uteliv i sthlm, men trance? :conf:
techno/progressive verkar det ju gott om! men tiesto och gielen är väll dem ända? ah visst, sen ferry till kryssningen, men ska man verkligen klassa det som sthlm? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Dioxys
ok, så det är bara jag som aser att det är precis tvärtom?
visst, vi har uteliv i sthlm, men trance? :conf:
techno/progressive verkar det ju gott om! men tiesto och gielen är väll dem ända? ah visst, sen ferry till kryssningen, men ska man verkligen klassa det som sthlm? |
Club One kör ju Tiesto-trance ? |
|
|
| Dioxys |
| ok, bra att du rättar mig gaby :) jag har inte åldern inne än :) |
|
|
| Jolle |
| Det alltid roligt att se gielen och så är det billigare i jönköping tror jag + att man måste ju stödja de som vågar arrangera sådanna fester för trance scenens skull... till jönköping kommer antagligen andra kända till jönköping.... |
|
|
| [nils] |
omg! 16 år i Jönköping! jag ska dit :eyes:
men tiesto ska inte dit va? tråkigt... :(
vart hittar man förbokning/biljett försäljning tro?
shokk, va kul o se Gielen!!!! :D :D :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Ursäkta, men finns det även nån som har koll på när och på vilka fester Flemming 00 och Tiesto ska spela? |
http://www.doghouseboys.com/trance.asp |
|
|
| King of Clubs |
Tjenamors!
Vad hände med Sverige? Det var just snyggt. Just som man drar så verkar det dyka upp hur många råfeta fester som helst. John '00' Fleming, Marco V, Lemon 8, Tiesto....damn! Hoppas trenden håller i sig. |
|
|
|
|