return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Det här med Johan Gielen
View this Thread in Original format
Ravesquad
Ska Gielen alltså komma till Stockholm snart? Varför vill folk se honom i Jönköping isf? Nån som vet när, var hur osv? O vem det är som ordnar?

Ursäkta, men finns det även nån som har koll på när och på vilka fester Flemming 00 och Tiesto ska spela?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Verkar som våren 2003 kommer bli den bästa nånsin :D Har revjkommisionen gett upp? :happy2:
Jre
quote:
Originally posted by Ravesquad
Ska Gielen alltså komma till Stockholm snart? Varför vill folk se honom i Jönköping isf? Nån som vet när, var hur osv? O vem det är som ordnar?

Ursäkta, men finns det även nån som har koll på när och på vilka fester Flemming 00 och Tiesto ska spela?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Verkar som våren 2003 kommer bli den bästa nånsin :D Har revjkommisionen gett upp? :happy2:


Ännu en gång! TA-Sweden är INTE TA-Stockholm!!!
Allt i sverige krestar inte runt stockholm!

Finns väl folk som gillar dansa äver i de södra delarna utav Sverige.Och Gielen är alltid Gielen
om det så är Holland eller Jkpg!


/ Jre
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad

Ursäkta, men finns det även nån som har koll på när och på vilka fester Flemming 00 och Tiesto ska spela?



Info kommer snart...
mindshooter
Många ska se honom i Jönköping för att det är närmare än till stockholm. Många vill se honom i jönköping för att det är andra arrangörer och 16 års gräns. I sthlm är det 18 minst. There you go :)
reveal
quote:
Originally posted by Jre
Ännu en gång! TA-Sweden är INTE TA-Stockholm!!!
Allt i sverige krestar inte runt stockholm!

Finns väl folk som gillar dansa äver i de södra delarna utav Sverige.Och Gielen är alltid Gielen
om det så är Holland eller Jkpg!

/ Jre


Helt sant mannen, jag upprepar det du säger, där du säger att det redan är sagt (av mig), för det är fan sant. Och viktigt.

Jag tycker att det är riktigt fint att Sveriges trancescen inte längre enbart heter "Stockholm".
Dioxys
ok, så det är bara jag som aser att det är precis tvärtom?
visst, vi har uteliv i sthlm, men trance? :conf:

techno/progressive verkar det ju gott om! men tiesto och gielen är väll dem ända? ah visst, sen ferry till kryssningen, men ska man verkligen klassa det som sthlm?
Gaby
quote:
Originally posted by Dioxys
ok, så det är bara jag som aser att det är precis tvärtom?
visst, vi har uteliv i sthlm, men trance? :conf:

techno/progressive verkar det ju gott om! men tiesto och gielen är väll dem ända? ah visst, sen ferry till kryssningen, men ska man verkligen klassa det som sthlm?


Club One kör ju Tiesto-trance ?
Dioxys
ok, bra att du rättar mig gaby :) jag har inte åldern inne än :)
Jolle
Det alltid roligt att se gielen och så är det billigare i jönköping tror jag + att man måste ju stödja de som vågar arrangera sådanna fester för trance scenens skull... till jönköping kommer antagligen andra kända till jönköping....
[nils]
omg! 16 år i Jönköping! jag ska dit :eyes:
men tiesto ska inte dit va? tråkigt... :(
vart hittar man förbokning/biljett försäljning tro?
shokk, va kul o se Gielen!!!! :D :D :D

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Ravesquad
Ursäkta, men finns det även nån som har koll på när och på vilka fester Flemming 00 och Tiesto ska spela?

http://www.doghouseboys.com/trance.asp
King of Clubs
Tjenamors!

Vad hände med Sverige? Det var just snyggt. Just som man drar så verkar det dyka upp hur många råfeta fester som helst. John '00' Fleming, Marco V, Lemon 8, Tiesto....damn! Hoppas trenden håller i sig.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement