|
lil help (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי אתה אשכרה חסר ילדות!!!!!
אההה בעצם עם קום המדינה שנולדת עדיין לא היה ערוץ הילדים.... |
זה לא אשמת מורן, בן גוריון לא הסכים להכניס לארץ טלויזיות ועד שהוא התחיל להביא אותם מורן כבר נלחם במלחמת ששת הימים :) עד היום
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אאאאאאאררררררררררררררררר
:whip:
אני לא זקן ! |
דווקא כן...
איך היה לראות את השידור הראשון של ערוץ 1??
אוי הזמנים היפים של צ'רלי צ'פלין וסרטים בשחור לבן!! :stongue:
אבל כל זה כבר חלף עם הרוח
:haha: |
|
|
| luckystrike |
| טוב נסגור את הקטע המצחיק הזה למה זה נהייה ספאמי מדי ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
טוב נסגור את הקטע המצחיק הזה למה זה נהייה ספאמי מדי ! |
אהההה כשיורדים עליך אז נוח לך להפסיק קטעים מצחיקים :D
ת'כלס הט'רד מיותר כבר למה שגב קיבל תשובה...
לפחות תודה שאלה היו קטילות חזקות עליך |
|
|
| luckystrike |
רועי לפעמים אתה עלוב ומבייש את מעמדך כמוד ...
קיצר - יא חארות אני כולה 20 מה עשית ממני דרדסבא בן 500 ?!?
יאללה סוף נושא ... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נו מוסטי!! החתול המכוער הזה שהיה פעם בערוץ הילדים
הזה שכל הפרק מצויר תוך כדי שהמספר מספר את הסיפור
אז הוא בסוף כל תוכנית מנקה לך את המסך של הטלויזיה מבפנים.... |
חהחהחהחה
תלא יודע איך אני שונא תמוסטי הוואחש הזה!!!
צריך להרוג אותו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חהחהחהחה
תלא יודע איך אני שונא תמוסטי הוואחש הזה!!!
צריך להרוג אותו |
איזה וואחש...
הוא אשכנזי מלא!!!
אבל יש מצב שצריך להרוג אותו...
בעצם אותו לא להרוג כי הוא יהיה מנקה טוב... אבל את החברים המכוערים שלו זה חובה להשמיד!! |
|
|
| Segev |
| אבל אין לי פיר וול :( |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Segev
אבל אין לי פיר וול :( |
תהיה פאסיבי בכל מקרה נראה אם זה עובד בינתיים |
|
|
| Sniper |
| שגב תנסה להוריד תגירסה הכי חדשה:] |
|
|
| Segev |
| למרות שאין לי פייר וואל זה עובד תודה אחי... |
|
|
| BlueHawk |
| זה בטח בגלל שיש לך רשת...או שהפייר וואל של הווינדוס אצלך מופעל רק אתה פשוט לא יודע. |
|
|
|
|