|
lil help
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| דבר ראשון אני נוראה מצטער שאני בא שיש לי איזה בעיה אז ככה סלחו לי אני כל היום לומד ואין לי ממש הרבה זמן למחשב אבל בשביל הטראנסים תמיד אני אמצא זמן טוב מה אני מזיין את השכל קאילו שאכפת לכם אז ככה מאז שפרמטתי את המחשב שלי לפני איזה חודש בערך הורדתי את ה HUB ואני פשוט לא מצליך למצוא כלום אולי זה ה איי פיי אולי איזה הגדרה לא נכונה אני פשוט לא מוצא כלום.. אני עוד תקוע עם טראנסים משנת 2002 :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Segev
דבר ראשון אני נוראה מצטער שאני בא שיש לי איזה בעיה אז ככה סלחו לי אני כל היום לומד ואין לי ממש הרבה זמן למחשב אבל בשביל הטראנסים תמיד אני אמצא זמן טוב מה אני מזיין את השכל קאילו שאכפת לכם אז ככה מאז שפרמטתי את המחשב שלי לפני איזה חודש בערך הורדתי את ה HUB ואני פשוט לא מצליך למצוא כלום אולי זה ה איי פיי אולי איזה הגדרה לא נכונה אני פשוט לא מוצא כלום.. אני עוד תקוע עם טראנסים משנת 2002 :D |
עודד - הלפ ט'ה מאן !
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
אני עוד תקוע עם טראנסים משנת 2002 :D |
וואי וואי וואי!!!
אני ממש מרחם עליך...
אפשר לחשוב מה רע ב 2002...
רוב הטראקים שלי גם מ 2002 אז מה :D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עודד - הלפ ט'ה מאן !
;) |
אני אשתדל:
*הא אהם*
אוקיי, זה צריך להיות מאוד פשוט. אני מניח שאתה מאחורי פראייר וול (ג'וין דה קלאב)
מה שמונע ממך להכניס קבצים למחשב. מה שאתה צריך זה להפוך להיות משתמנש פאסיבי... בצורה כזאת תאפשר לעצמך ה עברת קבצים למרות ההגנה של הפייר וול. הקאטץ' הוא שאתה תוכל להוריד רק ממשתמשים אקטיביים (כלומר, אלה שאין להם פייר וול) . הידור הוא קל וזריז
:
פתח ת'תוכנה, לך ל-
settings >> Connections,
ושם למטה סמן
Use direct connect in passive mode...
אם לא עובד, שלח פי אם או תפוס תי באייסי
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני אשתדל:
*הא אהם*
אוקיי, זה צריך להיות מאוד פשוט. אני מניח שאתה מאחורי פראייר וול (ג'וין דה קלאב)
מה שמונע ממך להכניס קבצים למחשב. מה שאתה צריך זה להפוך להיות משתמנש פאסיבי... בצורה כזאת תאפשר לעצמך ה עברת קבצים למרות ההגנה של הפייר וול. הקאטץ' הוא שאתה תוכל להוריד רק ממשתמשים אקטיביים (כלומר, אלה שאין להם פייר וול) . הידור הוא קל וזריז
:
פתח ת'תוכנה, לך ל-
settings >> Connections,
ושם למטה סמן
Use direct connect in passive mode...
אם לא עובד, שלח פי אם או תפוס תי באייסי
:) |
ותודה לעודד !
עודד עוד מעט שתיים - לך לפסנתר !
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עודד עוד מעט שתיים - לך לפסנתר !
;) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אבל חכה קצת...
צריך לחכות שיתחיל מבול!!!!!!
איזה מלך המוסטי הזה אה... מנקה החלונות מספר אחת בעולם!!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אבל חכה קצת...
צריך לחכות שיתחיל מבול!!!!!!
איזה מלך המוסטי הזה אה... מנקה החלונות מספר אחת בעולם!!! |
חחחח איך לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד
:p
כל מקרה לפסנתר כבר הלכתי
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
חחחח איך לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד
:p
|
אני עדיין לא ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני עדיין לא ... |
נו מוסטי!! החתול המכוער הזה שהיה פעם בערוץ הילדים
הזה שכל הפרק מצויר תוך כדי שהמספר מספר את הסיפור
אז הוא בסוף כל תוכנית מנקה לך את המסך של הטלויזיה מבפנים.... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נו מוסטי!! החתול המכוער הזה שהיה פעם בערוץ הילדים
הזה שכל הפרק מצויר תוך כדי שהמספר מספר את הסיפור
אז הוא בסוף כל תוכנית מנקה לך את המסך של הטלויזיה מבפנים.... |
חחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עם הפוסט הזה !
:haha: :haha: :haha:
לא מכיר את מוסטי בכל אופן לא נראה לי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא מכיר את מוסטי בכל אופן לא נראה לי |
וואי אתה אשכרה חסר ילדות!!!!!
אההה בעצם עם קום המדינה שנולדת עדיין לא היה ערוץ הילדים.... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי אתה אשכרה חסר ילדות!!!!!
אההה בעצם עם קום המדינה שנולדת עדיין לא היה ערוץ הילדים.... |
אאאאאאאררררררררררררררררר
:whip:
אני לא זקן ! |
|
|
|
|