|
תשע... ועוד 3 אפסים!!!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
כן כן גם זה הגיע...
ולא כמו ב 8000 שלא שמתי לב הפעם ראיתי בדיוק מתי הגעתי
אז זה גם עבור ה 8000 שפספסתי וגם עבור ה 9000 שעכשיו הבאתי בפוסט הזה בדיוק :D
מזל טוב לי כנראה :) |
|
|
| oDrori |
חחח :)
לחיי הספאם הזה
הספאם הזה
הספאם הזה
וכמה טוב (?) שהוא כזה
שהוא-כ-זה
(לחיי הישראלי הראשון שעובר את העשרת אלפים (בקרוב |
|
|
| Trance man |
אני גאה בך
:p
הופה עוד פוסט בשבילי.. |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אחי !
שתגיע למקום הראשון אה ?
כמה נשאר לך ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מזל טוב אחי !
שתגיע למקום הראשון אה ?
כמה נשאר לך ? |
אני לא יגיע למקום הראשון אלא אם כן תטפלו בסטארפוקס :D
גם מקום שני זה מכובד אח שלי :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא יגיע למקום הראשון אלא אם כן תטפלו בסטארפוקס :D
גם מקום שני זה מכובד אח שלי :) |
כמה יש לו ?אין לי כוח לבדוק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כמה יש לו ?אין לי כוח לבדוק |
זה כל הזמן נע בסביבות ה 500 מעליי
אז אני מאמין שיש לו בערך 9500 ומשהו עכשיו
אבל אחרי הלילה הזה כבר יהיה לי 9234!!!
מעניין היום!! |
|
|
| Hell_Copter |
מה עשיתם לי בלילה הזה תהיו בריאים
9025 (20.00 posts per day)!!! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
חחח :)
לחיי הספאם הזה
הספאם הזה
הספאם הזה
וכמה טוב (?) שהוא כזה
שהוא-כ-זה
(לחיי הישראלי הראשון שעובר את העשרת אלפים (בקרוב |
LOL!!!!!!
מזל טוב רועי |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה עשיתם לי בלילה הזה תהיו בריאים
9025 (20.00 posts per day)!!! |
איזה ממוצעעע מעניין אחיי חבל''ז
יאללה אחי בהצלחה בהמשךךךךךך ו10000 לא רחוק כבררררר |
|
|
| MoSH_MaN |
מזל טוב !!!
בשעה טובהההההההה
עוד מעט אתה כבר עם חמשה ספרות
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה כל הזמן נע בסביבות ה 500 מעליי
אז אני מאמין שיש לו בערך 9500 ומשהו עכשיו
|
9618
נכון לעכשיו.....
אבל עד שתקרא את ההודעה שלי בטח כבר יהיה לו איזה 9700
:D
יאללה תתחיל בספאםםםםםםם.. |
|
|
|
|