return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
538 en slamFM
View this Thread in Original format
Dj Lex
Weet iemand of er vanavond nog wat leuks op 1 van die twee radiozenders wordt uitgezonden? Vraag het nu maar want mestal vergeet ik te luisteren en als ik weet dat er iets cools voorbij komt ga ik het ff opnemen.

Laterzzzz
Akira
ff kijken op hun site ???mischien staat nog wat nuttige info bij :)
eXos
Ja, vanavond/nacht wordt SHOCKERS weer uitgezonden
Blik
en vanaf 9 uur word Shockers op TMF uitgezonden, met Slater Ishii (ofzoiets??) en Jeff Mills
New Wave
Shockers, inderdaad om 9 uur :-)
Ik kom op de tv dus ik neem het op ghegeh :-)

latorzzzzz
magrec
elke donderdagavond in 2 trance tussen 22:00 en 24:00 op slamfm in het begin hadden ze vaak live dj's nu draaien ze vaker gewoon wat livesets maar armin v buuren draait vaak op vrijdagavond van 22:00 tot 24:00.
Dj Lex
Shockers is vooral techno he? Nou daar hou ik niet zo van, maar misschien bevalt het me wel.

Mzzl
moogwai
Nu (ergens tussen 18.00 en 20.00) is Ferry Corsten op Radio 3 aan het draaien :)
magrec
quote:
Originally posted by moogwai
Nu (ergens tussen 18.00 en 20.00) is Ferry Corsten op Radio 3 aan het draaien :)

yup heb ik net gehoord, en net was rank 1 op 538 met wat nieuws over hun nieuwe liveset!!!
moogwai
Ik heb Ferry ook gehoord... hij draaide alleen maar progressive... en enkele daarvan draaide hij ook op Massive. Ondanks dat ik geen fan van progressive ben vond ik het best een redelijke goede set.

En iets voor zeven hoorde ik de Above And Beyond Remix van Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye op Radio 3 :)

Weer een topper van een remix van Above & Beyond :D

tango
ja, vanavond ook nog cross op 538...

grtz,
TNG
Nastra Azzurro
vanaf zijn shockers sets op slam fm vanaf 1200 tot 0600....ik ga zeker Miss Djax op nemen 0430-0600
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement