|
אביחן ליבנה (DJ Ccosma) נהרג אתמול בתאונת דרכים...
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מיכאל אמר לי על זה משהו היום אבל סרבתי לאמין
אבדה גדולה
הוא באמת היה תותח
:( |
|
|
| Hell_Copter |
לא נעים בכלל
שמעתי הוא היה טוב...
לא שמעתי אותו אף פעם... אני לא כל כך בתוך הפסיי אז כנראה זה למה |
|
|
| MasterP |
חבל חבל..
לא מכיר אותו ולא שמעתי עליו |
|
|
| Sniper |
איזה מיסכן...
באמת אבדה גדולהה
הוא היה ממש טוב |
|
|
| Trance man |
:( :(
עצוב..אבל האמת היא שגם אני לא שמעתי עליו.
למישהו יש טראקים שלו? |
|
|
| DjChook |
תוריד את כל הדיסק שלו
Cosma - Simplicity
דיסק מדהיםםםםם
ממש ממש רגוע |
|
|
| Tarantula |
ייווואאווו.... אני לא מאמינה....
:nervous: :nervous: :eek: :eek: :eek:
רק שבוע שעבר דיברתי עם ידיד שלי עליו...
לי יש טראקים שלו.. ועוד כמה במחשב אפילו נראה לי.. |
|
|
| MoSH_MaN |
:( :( :eek: :eek:
יהיה זכרו ברוך.... :sadgreen: |
|
|
|
|