return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אביחן ליבנה (DJ Ccosma) נהרג אתמול בתאונת דרכים...
View this Thread in Original format
nargila-man
הנה יש לכם את כל הפרטים פה

http://layla.ynet.co.il/newLayla/news.asp?itemID=217

חבל תאמינו לי חבל שעל כאלה שטויות נהרג כזה בן אדם.....
NaOren
:(
DjChook

מיכאל אמר לי על זה משהו היום אבל סרבתי לאמין

אבדה גדולה

הוא באמת היה תותח

:(
Hell_Copter
לא נעים בכלל
שמעתי הוא היה טוב...
לא שמעתי אותו אף פעם... אני לא כל כך בתוך הפסיי אז כנראה זה למה
MasterP
חבל חבל..
לא מכיר אותו ולא שמעתי עליו
Sniper
איזה מיסכן...
באמת אבדה גדולהה
הוא היה ממש טוב
Trance man
:( :(

עצוב..אבל האמת היא שגם אני לא שמעתי עליו.
למישהו יש טראקים שלו?
DjChook
תוריד את כל הדיסק שלו

Cosma - Simplicity

דיסק מדהיםםםםם

ממש ממש רגוע
Tarantula
ייווואאווו.... אני לא מאמינה....
:nervous: :nervous: :eek: :eek: :eek:

רק שבוע שעבר דיברתי עם ידיד שלי עליו...

לי יש טראקים שלו.. ועוד כמה במחשב אפילו נראה לי..
MoSH_MaN
:( :( :eek: :eek:

יהיה זכרו ברוך.... :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement