return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Marco V 03-04-17 på Münchenbryggeriet (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gaby
va tjatigt det börjar bli med åldersgnället!! ALLA fester har åldersgräns 20 (om annat inte sägs) och det är värt att testa om man är under 20 om man har biljett och kommer tidigt ;)

Klä er lite roligt och så så kommer ni defenitivt in !! ;)
x-dream
Står ju inget på hans hemsida om att han ska till stockholm ju....

Hoppas att det stämmer iaf att han ska komma....
lonne
Fett nice, men Fleming ser jag mest fram emot.
Kraith
Det verkar som Trance Nation med MoS är flyttat från 28/3 till 17/4.
http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=537

Alltså:
28/3 - Ingenting
17/4 - Trance Nation - Marco V, John 00 Fleming, John Askew

Synd att det inte var två separata fester. :(

Edit: Sorry PartyQueen, såg nu att du redan hade postat om detta. :)
Sand Leaper
Åh steike.Det kaller jeg kongekveld.Marco V,J00f og Askew!!!Holy crap....:eyes:
kurai
quote:
Originally posted by x-dream
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy:

Hoppas att detta stämmer allså....


Yeah so true!
Gaby
quote:
Originally posted by x-dream
Står ju inget på hans hemsida om att han ska till stockholm ju....

Hoppas att det stämmer iaf att han ska komma....


Dax för dig att besöka kära Sthlm!! ;)
WhiteRussian
Fan vad grymt... Marco V också, enda snubben jag inte sett än, :D

asså, styr jag upp pengar och droger kommer det här bli en riktigt tuff vår, :disbelief
DJ Ezzian
OMG! Marco V! jeg tror faen meg jeg skal til stockholm jeg!:)
Endelig er det noe action igjen i skandinavia:) :)
wezzman
Synd att det är på en torsdag bara :(

WhiteRussian
Skärtorsdagen, du e ledig på Långfredagen, ;)
SteveTranz4ever
Monday Bar ska ju som bekant arrangera en fet fest den 17e april... jag kommer självklart gå på detta.
Några DJs som kommer är bla.
John "00" Fleming
Marco V
John Askew

För den som missat det så är det på denna fest som nästa Trance Nation skiva kommer baseras på

Detta fick jag från Doghouse Boys idag

Påsklovsextra, Skärtorsdag 17 april
Ministry of Sound / TRANCE NATION
Münchenbryggeriet Stockholm

3 dansgolv, 9 djs. Öppet 22-05

Ålder 18år - Fully licensed bars!

Förköp 250kr. I dörren 300kr
Biljetterna släpps 24 februari på
Pitch Control, Gamla Brogatan 27



Vi ses där :) / Steve :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement