|
Marco V 03-04-17 på Münchenbryggeriet (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
va tjatigt det börjar bli med åldersgnället!! ALLA fester har åldersgräns 20 (om annat inte sägs) och det är värt att testa om man är under 20 om man har biljett och kommer tidigt ;)
Klä er lite roligt och så så kommer ni defenitivt in !! ;) |
|
|
| x-dream |
Står ju inget på hans hemsida om att han ska till stockholm ju....
Hoppas att det stämmer iaf att han ska komma.... |
|
|
| lonne |
| Fett nice, men Fleming ser jag mest fram emot. |
|
|
| Kraith |
Det verkar som Trance Nation med MoS är flyttat från 28/3 till 17/4.
http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=537
Alltså:
28/3 - Ingenting
17/4 - Trance Nation - Marco V, John 00 Fleming, John Askew
Synd att det inte var två separata fester. :(
Edit: Sorry PartyQueen, såg nu att du redan hade postat om detta. :) |
|
|
| Sand Leaper |
| Åh steike.Det kaller jeg kongekveld.Marco V,J00f og Askew!!!Holy crap....:eyes: |
|
|
| kurai |
| quote: | Originally posted by x-dream
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy:
Hoppas att detta stämmer allså.... |
Yeah so true! |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by x-dream
Står ju inget på hans hemsida om att han ska till stockholm ju....
Hoppas att det stämmer iaf att han ska komma.... |
Dax för dig att besöka kära Sthlm!! ;) |
|
|
| WhiteRussian |
Fan vad grymt... Marco V också, enda snubben jag inte sett än, :D
asså, styr jag upp pengar och droger kommer det här bli en riktigt tuff vår, :disbelief |
|
|
| DJ Ezzian |
OMG! Marco V! jeg tror faen meg jeg skal til stockholm jeg!:)
Endelig er det noe action igjen i skandinavia:) :) |
|
|
| wezzman |
| Synd att det är på en torsdag bara :( |
|
|
| WhiteRussian |
| Skärtorsdagen, du e ledig på Långfredagen, ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Monday Bar ska ju som bekant arrangera en fet fest den 17e april... jag kommer självklart gå på detta.
Några DJs som kommer är bla.
John "00" Fleming
Marco V
John Askew
För den som missat det så är det på denna fest som nästa Trance Nation skiva kommer baseras på
Detta fick jag från Doghouse Boys idag
Påsklovsextra, Skärtorsdag 17 april
Ministry of Sound / TRANCE NATION
Münchenbryggeriet Stockholm
3 dansgolv, 9 djs. Öppet 22-05
Ålder 18år - Fully licensed bars!
Förköp 250kr. I dörren 300kr
Biljetterna släpps 24 februari på
Pitch Control, Gamla Brogatan 27
Vi ses där :) / Steve :gsmile: |
|
|
|
|