return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 
Marco V 03-04-17 på Münchenbryggeriet (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sand Leaper
18 ÅR!!!!!!!!!!!Å DRA MEG BAKLENGS INN I.......:eyes:

GRAAAAAAH,og nå som jeg ikke har penger igjen,grrrrrrrrrr....MÅ oppdrive noe cash fram til da.For dette VIL jeg ikke gå glipp av.
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Monday Bar ska ju som bekant arrangera en fet fest den 17e april... jag kommer självklart gå på detta.
Några DJs som kommer är bla.
John "00" Fleming
Marco V
John Askew

För den som missat det så är det på denna fest som nästa Trance Nation skiva kommer baseras på

Detta fick jag från Doghouse Boys idag

Påsklovsextra, Skärtorsdag 17 april
Ministry of Sound / TRANCE NATION
Münchenbryggeriet Stockholm

3 dansgolv, 9 djs. Öppet 22-05

Ålder 18år - Fully licensed bars!

Förköp 250kr. I dörren 300kr
Biljetterna släpps 24 februari på
Pitch Control, Gamla Brogatan 27



Vi ses där :) / Steve :gsmile:


17 april... hm.... undra om jag kan vara ledig då... isåfall kanske man skulle ta och checka in det också :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Sand Leaper
18 ÅR!!!!!!!!!!!Å DRA MEG BAKLENGS INN I.......:eyes:

GRAAAAAAH,og nå som jeg ikke har penger igjen,grrrrrrrrrr....MÅ oppdrive noe cash fram til da.For dette VIL jeg ikke gå glipp av.
Hurru Norske gutten... ta å fråga mamma eller vem som helst om pengar om du inte har råd :) Du kan ju alltdi säga att det är ju bättre att du blir sponsrad på pengar till en resa än att du spenderar alla dina pengar på fylla å krogen hemma :)
Eller spring å panta burkar..

Detta kommer bli hett !!!

Ha de... :gsmile:
P4z!


Detta får man verkligen inte missa :D ses där! Sveriges klubbkultur börjar verkligen blomma ut nu!
cviper
Då återstår det bara att klura ut ett sätt att komma från göteborg till stockholm (utan att gå bankrutt på köpet)...

SJ's alternativ e ju alla mellan 300 SEK och 800 SEK enkel resa :( Vill dit, ju :crazy:
dbl
frågan e ju bara hur man får tag på biljett om man bor i gbg.. har ju aldrig tid när jag e i lumpen att sticka in till sthlm..
sen vet jag visserligen inte om jag e ledig... måste ta och kolla på detta :)
P4z!
ni kan kolla med bussarna:

http://www.swebus.se
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement