return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
live just nu!
View this Thread in Original format
Vizay
jag lirar live just nu hemmifrån


217.209.31.123:27015 i winamp


bara å tuna in om ni känner för det :)
Connector
*lyssnar*

tyvärr så måste winampen buffra hela jävla tiden :(

musiken är iallafall bättre än den på nrj extravadance :)
Vizay
de e min lina...fett seg...

problemet e bara att jag satt 0 mixar av typ 7 möjliga....pinsamt dålig idag...vet inte varför, allt satt klockrent förut idag :(
Connector
och den obligatoriska frågan: kör du vinyl eller cd? :)

kommer det någon tracklist senare? Gillar en del låtar :)
Connector
mmmm.... parker - beams of gaia.... tror jag :)
Vizay
du kan fethaja att de va parker -beams of gaia :D....tyvärr tänkte jag inte på tracklist så de kommer ingen :(


men nu börjar mixarna sitta å se finns fortfarande chans att de blir bra ;)

[edit]

jag kör cd =)
robstar
Fan! Skulle ha lyssnat! :D

Kollar på boxningen på 3an för tillfället.
mindshooter
Kunde tyvärr inte lyssna...var hos en polare...såg oxå en del av boxningen....Paulo ägde ringen ;)
Endre

mmk, lyssnar.
Vizay
jaaa så va man på sista låten dårå för kvällen....sonic inc. - the taste of summer (fire & ice vital remix)


ska be å få tacka för mig å påpeka att dom som inte tyckte jag sög sork ikväll ljuger :p


klart missnöjd men ja vet inte.....va säger ni som lyssnade?

Connector
PvD - släng dig i väggen! ;)

Vad ska man säga. Många sjyrre låtar. En del mixar blev ok, andra inte. bla bla bla utfyllnadstext mm, bla bla bla :)
Vizay
hahaha jo du....jag har ju då lärt pvd allt jag kan osv så de e ju inte så konstigt :p


nae fyfan behöver mer teknikträning känner jag :)

men sen har jag bara lirat i typ 6-7 månader så de e väl ok antar jag
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement