|
live just nu!
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
jag lirar live just nu hemmifrån
217.209.31.123:27015 i winamp
bara å tuna in om ni känner för det :) |
|
|
| Connector |
*lyssnar*
tyvärr så måste winampen buffra hela jävla tiden :(
musiken är iallafall bättre än den på nrj extravadance :) |
|
|
| Vizay |
de e min lina...fett seg...
problemet e bara att jag satt 0 mixar av typ 7 möjliga....pinsamt dålig idag...vet inte varför, allt satt klockrent förut idag :( |
|
|
| Connector |
och den obligatoriska frågan: kör du vinyl eller cd? :)
kommer det någon tracklist senare? Gillar en del låtar :) |
|
|
| Connector |
| mmmm.... parker - beams of gaia.... tror jag :) |
|
|
| Vizay |
du kan fethaja att de va parker -beams of gaia :D....tyvärr tänkte jag inte på tracklist så de kommer ingen :(
men nu börjar mixarna sitta å se finns fortfarande chans att de blir bra ;)
[edit]
jag kör cd =) |
|
|
| robstar |
Fan! Skulle ha lyssnat! :D
Kollar på boxningen på 3an för tillfället. |
|
|
| mindshooter |
| Kunde tyvärr inte lyssna...var hos en polare...såg oxå en del av boxningen....Paulo ägde ringen ;) |
|
|
| Vizay |
jaaa så va man på sista låten dårå för kvällen....sonic inc. - the taste of summer (fire & ice vital remix)
ska be å få tacka för mig å påpeka att dom som inte tyckte jag sög sork ikväll ljuger :p
klart missnöjd men ja vet inte.....va säger ni som lyssnade? |
|
|
| Connector |
PvD - släng dig i väggen! ;)
Vad ska man säga. Många sjyrre låtar. En del mixar blev ok, andra inte. bla bla bla utfyllnadstext mm, bla bla bla :) |
|
|
| Vizay |
hahaha jo du....jag har ju då lärt pvd allt jag kan osv så de e ju inte så konstigt :p
nae fyfan behöver mer teknikträning känner jag :)
men sen har jag bara lirat i typ 6-7 månader så de e väl ok antar jag |
|
|
|
|