return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Release groepen
View this Thread in Original format
djiwan
Hebben jullie het wel eens gehad dat iemand van een release groep je beenadered via internet (ICQ, MSN, Napster) omdat jij een vinyltje hebt of een cd single die zij nog niet gereleased hebben?

Ze benaderden mij en nu vraag ik me af of dit vaker gebeurd...
Henkie_henk
Neej ik ben meestal degene die t op de dag van de release spread :D :D zo aardig ook he :)

Maar wees vereerd en help ze :)

Keep the scene alive zou ik zeggen..


welke groep is het eigenlijK??
djiwan
BMI
moogwai
quote:
Originally posted by djiwan
BMI


Niet bepaald de minste dus :)

Maar ik heb verder geen idee of dit vaker gebeurt...
djiwan
ik heb nu contact met 1, ik lever zo'n 1 tot 5 releases per week.... is ie nogal blij mee heb ik het idee
Henkie_henk
You can be proud :)

BMI ruled namelijk wel dik je ass... netjes hoor! :D

strax sta jij ook in de .nfo?? :D
djiwan
hehe zou wel netjes zijn...

vandaag of morgen nieuwe release : The Beholder - Frequency Attack (Seismic Records)
Jukx
Hoe zijn die gasten er dan achter gekomen dat jij vinyl had wat zij nog niet gereleased hebben???
djiwan
quote:
Originally posted by Jukx
Hoe zijn die gasten er dan achter gekomen dat jij vinyl had wat zij nog niet gereleased hebben???


k was het vrolijk aan het shren op napster, maar de downloads kapten er de hele tijd mee dus ze konden het niet krijgen zonder me ff te vragen...... eerst via nap, en daarna toegevoegd op ICQ......

er kwamen eerst zelfs 2 op me af (beide BMI :-)) en die begonnen wat aan te bieden (FTP's) ik geef die aan de gene die het meest terrugeeft..... sterker nog ik mag nu zijn accounts gebruiken......:P
Glaniskanis
quote:
Originally posted by djiwan


k was het vrolijk aan het shren op napster, maar de downloads kapten er de hele tijd mee dus ze konden het niet krijgen zonder me ff te vragen...... eerst via nap, en daarna toegevoegd op ICQ......

er kwamen eerst zelfs 2 op me af (beide BMI :-)) en die begonnen wat aan te bieden (FTP's) ik geef die aan de gene die het meest terrugeeft..... sterker nog ik mag nu zijn accounts gebruiken......:P




Relaxt, maar als je alles op Napster loopt te sharen wil ik ook wel graag weten wat je username is :)
Kan ik tenminste mee genieten van die vette releases van BMI

Greetz,
Glaniskanis

TranceFool
Wat wij helemaal met zn allen een puik plan vinden is als jij wat leuke traxx naar de gezamenlijke account kan uppen. Dat zou helemaal een feest zijn, hehe.

Latuurrzzz.....
tango
ja, idd. Nu je bij bmi zit krijg je de vetste en nieuwste tracks als eerste. Als je die nou is effe in ons holland lockertje gooit blijven wij ook een beetje op de hoogte. :D

grtz,
TNG
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement