|
22 februari Ferry Corsten in de XL: wie gaan? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Dank je :) |
potverdriedubbeltjes :D het lijkt wel alsof ik je nageaapt heb (zie signature) :happy2: |
|
|
| Donna |
| Hmmmm als we shoarma doen met BERGEN knoflooksaus hebben we wel lekker wat ruimte:D |
|
|
| Teal'k |
| quote: | Originally posted by Donna
Hmmmm als we shoarma doen met BERGEN knoflooksaus hebben we wel lekker wat ruimte:D |
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! ik ben VOOR! :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Hmmmm als we shoarma doen met BERGEN knoflooksaus hebben we wel lekker wat ruimte:D |
als je dan ook alle bussen "Axe Pulse" van de heren innneemt, anders staan er zoveel vrouwtjes voor je voeten :) |
|
|
| Dj Lex |
Pffff begin goed ziek te worden, iedereen ligt hier al zowat van pampus of heeft het gelegen :S
Dit gaat niet goed :S |
|
|
| total woot |
je gaat niet ziek worden he!!!!!!
(als je t wel wordt, heeft tijs de perfecte remedie :p)
Grtz
WooT
ps. nog 1 nachtje slapen :) |
|
|
| Goldiluxe |
does anybody know the ge limit of this club?
i was checking the website but didnt find any info..
i got a friend whos 19 who wants to go. |
|
|
| Cosmic Guy |
| With 19 years you'll get in |
|
|
| DjRV |
| uhm you can't be sure of that..you have to be 21 to get in.. |
|
|
| Cosmic Guy |
| Gaan we nog ergens een mini-meetinkje houden ofzo? |
|
|
| DjRV |
| mja heren toilet,3de pot links,om 04:55 |
|
|
| Cosmic Guy |
Zo, ben weer bijgekomen. Ferry draaide een lekkere set van zelfs 3 uur! Ik dacht dat ie 1,5 uur zou draaien, dus dit was mooi meegenomen!
Dit was me 1e x in club XL en het is me goed bevallen. Mooie zaal, goed geluid en je kan echt dichtbij de dj's komen als je chterom loopt. Was wel een gaaf gezicht om Ferry en Spider zo bezig te zien. Tracks die o.a. voorbij kwamen waren Sunblind, Solstice, Proceed (woei), Gouryella, Push, Out of the Blue. Al met al een geslaagde avond.
Enig minpuntje was t lauwe bier, maar ja. |
|
|
|
|