return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
22 februari Ferry Corsten in de XL: wie gaan? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Donna
Btw,no thx kanjers:)

Lijkt me top t nog regelmatig over te doen,vond t knettergezellig:)
2 Onno,heb errug veel aan je gedacht gisteren na 15:00,ging t beetje?

Ik was namelijk vreselijk blij dat ik zondagnacht niet hoefde,maar had ook onwijs weinig geslapen vanwege de italiano enzo:)

Dussss,als jullie t ook weer zien zitten,gaan we der weer voor:D
Dj Lex
quote:
Originally posted by total woot

Lex ben je nou verkouden of ziek?

Mja hangt er tussenin. Zaterdag kon ik niet op me poten staan, ziek, verkouden, het was niet fijn iig
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Donna

2 Onno,heb errug veel aan je gedacht gisteren na 15:00,ging t beetje?

zo! in het begin kon ik gewoon echt niet helder denken,whehe :crazy: moest echt ff inkomen maar na een uurtje ging het wel lekker, het was niet druk en heb me zelfs wel vermaakt tijdens het werken, was veel aan het geinen met klanten maar toch volgende keer maar vrij regelen op zondag! ;)

overigens ben ik net als jij Lex nu ook suuuuuuuper verkouden! ik word echt gek! :( het hangt in de lucht volgens mij.....
total woot
quote:
Originally posted by Partyhardy!
overigens ben ik net als jij Lex nu ook suuuuuuuper verkouden! ik word echt gek!

Dan weet ik nu dus van wie ik het heb :p

(of andersom...)
Donna
uh?:D
Iets gebeurd wat t daglicht nie kan verdragen?:stongue:
total woot
haha, lolbroek.... w8 maar, jij hebt volgens mij ook uit dat flesje water gedronken :D
Donna
Errrr,true:D
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
overigens ben ik net als jij Lex nu ook suuuuuuuper verkouden! ik word echt gek! :( het hangt in de lucht volgens mij.....

goh, en ik heb nergens meer last van? Toch maar vaker van die paracetamol slikken dan :o :D

Zaterdagnacht was echt een top nacht!!! Ondanks dat ik vrij weinig op de dansvloer heb gestaan, vond ik het echt een top feest!!

Ferry op Mysteryland was echt onwijs vet, maar deze avond bewees hij dat hij zich stabiel op zeer grote hoogte bevind!! Super trackselection en een paar onwijs vette ONBEKENDE KNALLERS gehoorT.

Donna
Het was echt weer
Verheug me nu al op de 29e!!

ps, was ook gezellig nog ff afteren, thanx voor , deed me goed!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement