|
TE! the story!
|
View this Thread in Original format
| Goldiluxe |
Halla ni som var pa TE!
jag vill veta hur det gick om ni hade kul osv osv!
ni kan val posta era opinons om TE har! :)
tjin tjin! |
|
|
| Glorie |
Cor Fijneman-- :)
Tomcraft-- :)
Kai Tracid--
Joop--:)
Johan Gielen--
Cygnus X-- :D
Cosmic Gate--:D
ef. festen..ont i fötter å lite i vader :p
idag: ingen träningsvärk, stel i nacke å axlar ef. bussresan på 16 h.
kan ju posta partyrapporten ja skriver senare om nån bryr sig :)
(älskar den holländska partyandan & atmosfären....DET, dä e annat än vare e i sverige d...går inte att jämföra)
ångrar att ja inte palla mer tid inne på hardstage men d berodde på tre saker.. först så ville personen (Johan) ja var me inte va där..asså hängde ja på, sen vare galet varmt å ja hade strumpbyxor på mig :( det var oxå helt smockat me folk. gick inte att dansa.. jaja... får skärpa mig nästa gång :) |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Glorie
(älskar den holländska partyandan & atmosfären....DET, dä e annat än vare e i sverige d...går inte att jämföra)
|
Gee...I wonder why... :rolleyes:
Kul att du hade skoj iaf! :) |
|
|
| Glorie |
haha russian ;) ja menar inte så :) ja menar d att folk kommer fram å snackar som fan bara man ler å visar att man gillar en låt o.s.v. Och om man inte ler (som händer mig ibland) haha... kan ju inte va glad åt alla låtar.. då kommer de fram å säger "Smile" till en :p alltså...de e mer öppna än va ja e van å ja gillar d :)
hoho
här e lite låtar d lira :) fått från Olof :)
Trance Energy X 2003-02-15
Cygnus X
01 Cygnus X - The Orange Theme (Moonman Orange Juice Mix)
02 Cygnus X - Positron 2002 (Armin van Buuren Remix)
03 Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
Tomcraft
01 Plastic Boy - Silver Bath
02 Renato Cohen - Pontape
03 Underworld - Born Slippy
04 John Starlight - Blood Angels (Chris Liebing Remix)
05 Daft Punk - Rollin & Scratchin
06 Kerncraft 400 - Zombie Nation
07 Marco V - Simulated (Tomcraft Remix)
08 Elektrochemie LK - Schall
09 Tomcraft - Prosac
10 Tomcraft - Into The Light
11 Sharpside - Space Cruising
Cosmic Gate
01 Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team Remix)
02 DJ Scot Project - R (The Rock)
03 Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
04 OGP - What If
05 Dave Joy - First Impression
06 Lambda - Hold On Tight (Kaylab & Reloop Remix)
07 Syntone - Can't Believe It (Silverblue Remix)
08 Cosmic Gate - The Truth
09 The Matrix - Protect The Innocent
10 Flutlicht - The Fall
Joop
01 Danjo & Rob Styles - Aragon
02 BK & Nick Sentience - Flash
03 Signum - Solar Level
04 Conjure One - Tears From The Moon (DJ Tiesto In Search Of Sunrise Remix)
05 Ultra - Metro
06 The Disco Brothers - First Contact (Regeneration Mix)
07 William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)
08 Kamaya Painters - Wasteland
09 Marc Dawn - Expander (Flutlicht)
10 Silvio - Economo (Boca Remix)
11 Organ Donors - 4 Tribes
12 E-Craig - Drum Beats (Club Mix)
13 ID
14 Marcel Woods - Serenity
15 Igor S - Boomerang
16 ID
Johan Gielen
01 Three Drives - Greece 2000 (G & M Remix)
02 Drax & Scott Mac - Angel (Katana Remix)
03 ID
04 Kid Vicious - Proceed
05 Armani & Ghost - Airport (Remix)
06 Cygnus X - Positron (Marco V Remix)
07 Rank 1 - Breathing (Airwave 2003)
08 Marcel Woods - Serenity (Techtrance Remix)
09 Svenson & Gielen - Answer The Question (Cosmic Gate Remix)
10 Divine Inspiration - The Way (Green Martian Remix)
11 Igor S - Boomerang
12 ID
13 Camisra vs Mauro Picotto - Let Me Show You Lizard
14 Slipmatt - Space (Mix 1)
15 DJ Serge & DJ Remy Martinez - Recycled
16 Don Diablo - Acceleration (Svenson & Gielen Remix)
17 Umek - Gatex (DJ Montana Remix) & Fatboy Slim - Star 69 (Acapella)
18 Faithless - We Come One (Dave Clarke Remix)
19 Underworld - Born Slippy (Nukx Mix)
20 Fingers Burnt - Lego Land (Vocal Mix)
21 Red Hot Chili Peppers - The Way (Coast 2 Coast Remix) |
|
|
| Connector |
Lambda - Hold On Tight (Kaylab & Reloop Remix)
Divine Inspiration - The Way (Green Martian Remix)
OMG :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
haha russian ;) ja menar inte så :) ja menar d att folk kommer fram å snackar som fan bara man ler å visar att man gillar en låt o.s.v. Och om man inte ler (som händer mig ibland) haha... kan ju inte va glad åt alla låtar.. då kommer de fram å säger "Smile" till en :p alltså...de e mer öppna än va ja e van å ja gillar d :)
hoho
|
gissa varför dem gör det då :D |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by dbl
gissa varför dem gör det då :D |
Right on, :p
Men visst, även om de flesta går på något så är en hel del helt enkelt mera öppna också eftersom Holland är ett ganska mycket mer öppet samhälle än Sverige.
Det är liksom lite mer "soft" i Holland... inte lika patetiskt "coolt" som i Sverige... :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
gissa varför dem gör det då :D |
ja, för att dom e mer öppna än vad svenskar e :)
iofs mestadels killar som kommer fram, men även tjejer.. det e fan så cooolt å rokka loss på dansgolvet tillsammans :) weeeeeeeee |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Right on, :p
Men visst, även om de flesta går på något så är en hel del helt enkelt mera öppna också eftersom Holland är ett ganska mycket mer öppet samhälle än Sverige.
Det är liksom lite mer "soft" i Holland... inte lika patetiskt "coolt" som i Sverige... :rolleyes: |
i sverige ska alla va så jäkla anonyma hela tiden...börjar man snacka med någon bara lite strösnack på t.ex. tunnelbanan i sthlm så tror dom direkt man e galen...de e knappr så man kan fråga om klockan eller fråga om vägbeskrivning.....
sen ju längre söderut desto öppnare tycker jag dom e mot främlingar...bortsett från frankrike dårå där dom kräver att man ska snacka franska typ :p
men hallå langa på en FET partyreport...vi vill veta exakt allt...hur de va å gå in....när ni hängde av er jackor...när ni gick på toa...eller de kan ni skippa men ni förstår :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Går & drömmer om Trance Energy...
Cor Fijneman
Tycker han hade mycket bra musik val... *gilla*
Tomcraft
Kör inte som alla andra men det var en hel del tunga grejjer.... gillar när han körde Kernkraft...
Cygnus X
Såg aldrig att dom körde "live", klart man gillar deras låtar men det var ju som mest att dom spelade från en CD och körde med winamp plug-in på skärmen bakom....
Kai Tracid
FAN VILKET TRYCK !!!
såg slutet på JOOP
Tycker han var hel bra, det sägs att hans mixar inte satt alltid men sånt tänker man knappt på, låt val, publik, tryck väger upp !
Johan Gielen
VILKET JÄVLA DRAG DE VA I 2 TIMMAR !!!
Cosmic Gate
--------------- ||------------------
Fan va skönt det var med deras typ 4-5 extra låtar... sånt DRAG/TRYCK
Detta var ta mig fan det jävla bästa jag gjort, det går inte att utrycka sig tillräckligt bra för att beskriva hur KUL det var !!!
Buss färden ner var inte så jävlig som man kanske trott den skulle bli... sov bara 30 minuter på 48 timmar där av dom sista 10 timmarna med STAMP.... Fan va benen värkte efteråt ! Men man slockna direkt på vägen hem som en säl klubbad av en Norsk fiskare.
Ha de bäst alla ! :D / Steve me loiden |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kom att tänka på en rolig sak
En polare till mig som hade sagt att han fan minsan vill hänga med på nån sån här fet fest ringde just under Kerncraft 400 - Zombie Nation då Tomcraft växla med volymen så folk sjöng med så att säga..... så han fick höra det när 25´000 pers sjöng med
Höjden av elakhet från mig ... ha ha ha ha
Det var föresten kul att träffas Goldiluxe :)
Var även iväg senare och träffade miss_proximus vilket var jätte kul, har ju ändå känt henne genom TA i typ 2 år :) |
|
|
| Glorie |
ja min dumme f*n hörde inte vad de sjöng riktigt i
Rank 1) - Breathing (Airwave 2003) :) först trodde ja hon sjöng "Gielen, Gielen" hehe, han som spela ju..(istället för breathing)
faaaaasen va ja njöt, ni skulle bara veta... hur underbart d var att höra denna.. |
|
|
|
|