return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dutch Online TA PRODUCER Contest - Verdere Info
View this Thread in Original format
TimeportE
-okay, wie doet jury:

TimeportE
(wie volgt)

-en wie doen mee (gaat vooral om dat zij de poll invullen)

-begin datum (eind van deze poll, zaterdag (22)?)
-einddatum? (dan 3 weken, zaterdag (15)?)

verdere dingen die besproken moet worden?
Little Theseus
Ik vind het allemaal wel best, ik had al geprobeerd mijn thread te editten maar die had een of ander tijdlimiet overschreden.
Ik ben de komende weken ff wat minder online maar voor een deadline trekken we toch minstens 2 maanden uit. Wat ik moet rmxn kan me echt geen reet bommen maar muse vind ik best.
TimeportE
quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik vind het allemaal wel best, ik had al geprobeerd mijn thread te editten maar die had een of ander tijdlimiet overschreden.
Ik ben de komende weken ff wat minder online maar voor een deadline trekken we toch minstens 2 maanden uit. Wat ik moet rmxn kan me echt geen reet bommen maar muse vind ik best.

2 maanden, is dat niet wat lang, ja ik zeg ook maar wat.. maar het klinkt iig erg lang.. :)
Little Theseus
ten 1e: zo lang deden we er ook wel over met de mix contest
ten 2e: geloof mij; die 2 maanden hebben veel mensen echt wel nodig.
Blik
ik vind Muse Sunburn goed, als jullie iets binnenkrijgen van mij betekent het dat ik er iets moois van heb weten te brouwen, anders niet :p

en ik denk ook wel dat we er aardig wat tijd voor nodig zullen hebben (sommigen waarschijnlijk niet maar ik wel :D), dus misschien is het het beste om een tijd af te spreken wanneer de remix klaar moet zijn
Pjotr G
ik heb op de poll overigens "ja" gestemd

vind t niettemin allemaal wel best :D lekker duidelijk he?
-=Re-GrOoVeD=-
Nah, ik heb zo'n beetje zitten rotzooien enzo, maar doe mij toch maar een andere.

NEE!! maar wel een andere.. :p :p
ScuL
ik heb ook zitten rotzooien maar doe ook mij maar een andere melodie :)

kan er weinig mee
Djeebie
quote:
Originally posted by TimeportE
-okay, wie doet jury:

TimeportE
(wie volgt)

Ik geef me hierbij dan op als jurylid :) Als ik mag tenminste :D
mantisnl
ik heb voor ja gekozen.
ik vind t een hele uitdaging om een niet-trance nummer te remixen, en dat het niet zo makkelijk is, dat is juist het leuke ervan! ik denk dat je hier heel veel van leert, en als we sunburn remixen denk ik dat er heel veel verschillende soorten remixen komen, omdat je zoveel kanten op kunt met de melodie. bij een gewone trance track zal dat veel minder zijn:)
de tijd.. ik zat eigenlijk te denken aan 2 maanden ofsoow? dat moet meer als zat zijn denk ik!

Teknikol
heb toch liever een andere:)
TimeportE
graag zou ik willen vragen aan degene die nee hebben gestemd om an wel met een tegenvoorstel te komen want anders kom je nergens... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement