return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Min svensexa (pg. 2)
View this Thread in Original format
NordLight
quote:
Originally posted by morakickers
grattis till giftermålet!

svensexa TE var ju grymt!!! vi har faktiskt snackat om ngt liknande i mitt kompisgäng... gäller bara att ngn av oss hittar ngn att gifta sig med först... :p

...och att det är ngt fett man kan åka till precis då!

gielens set från TE är ju grymt! måste varit kul att vara där! fick du reda på destinationen på flyget dit eller när fattade du vart ni var på väg?


Jag blev kidnappad vid 10-tiden av min bästa vän och min bror. De hällde i mig en flaska skumpa och tryckte i mig 2 sjösjukepiller. Därefter drog de på mig en luva och satte på mig en freestyle med hemsk musik på högsta volym. Efter dryga timmen och en massa bilbyten stod jag helt plötsligt på Arlanda, där luvan rycktes bort. Där stod polarna med Trance Energy-Flyers i handen.... då fattade jag! Snacka om att man blev euforisk. I Amsterdam anslöt sedan ytterligare två polare som bor i London.

Greetz
NL
dj_hysterix
Fyfan va kul..bättre kan det inte bli :)
Glorie
quote:
Originally posted by NordLight
De hällde i mig en flaska skumpa och tryckte i mig 2 sjösjukepiller.


Mouhahha.... du måste ha mått JÄKLIGt illa då... Ja känner av ett glas champagne :D

ja tror inte ja vill veta allt ni gjorde asså... tur att dina lips e sealed... säkert RedLight me asså. :eyes:
NordLight
quote:
Originally posted by Glorie
Mouhahha.... du måste ha mått JÄKLIGt illa då... Ja känner av ett glas champagne :D

ja tror inte ja vill veta allt ni gjorde asså... tur att dina lips e sealed... säkert RedLight me asså. :eyes:


Klart man var förbi Red Light. Det är ju kul att titta, men längre än så var det naturligvis ingen som gick. Jag tycker hela grejen är ganska äcklig ... men framför allt har jag ju tjej!:D

Greetz
NordLight
Glorie
ja skulle gärna vilja se bröllopsfotot. :)
NordLight
quote:
Originally posted by Glorie
ja skulle gärna vilja se bröllopsfotot. :)


Det kan jag fixa längre fram ;) .
Gaby
va nice!!! Vilka sköna polare då! *nån ledig? hi hi hi*

När gifte du dig?
NordLight
quote:
Originally posted by Gaby
va nice!!! Vilka sköna polare då! *nån ledig? hi hi hi*

När gifte du dig?


Alla är lediga - jag är först ut! :D

Gifter mig i början på april.

Greetz
NL
Glorie
quote:
Originally posted by NordLight
Det kan jag fixa längre fram ;) .


finemang. :) ser ja fram emot..
dina polare...digga de me trance? eller sympati-gick d på TE? hoho
kan man ens inte tycka TE e kul som fan? hehe
NordLight
quote:
Originally posted by Glorie
finemang. :) ser ja fram emot..
dina polare...digga de me trance? eller sympati-gick d på TE? hoho
kan man ens inte tycka TE e kul som fan? hehe


Det var bara en som inte gillade trance/techno, men han kom fram till mig typ 6 på morgonen på TE och sa "Jag har aldrig gillat den här musiken, men nu fattar jag verkligen grejen...vilket djävla ös!".

Och så blev det en till frälst i NordLight sekten:D .

Gaby
quote:
Originally posted by NordLight
Alla är lediga - jag är först ut! :D

Gifter mig i början på april.

Greetz
NL


PRESENTERA!!! *S*
dbl
quote:
Originally posted by NordLight
Alla är lediga - jag är först ut! :D

Gifter mig i början på april.

Greetz
NL


ingen av dem råkar typ vara tjej???

har bara träffat en skit snygg tjej som gilla trance, men hon har ju pojkvän såklart.... :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement