return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Min svensexa
View this Thread in Original format
NordLight
Ja det stämmer... jag gifter mig i april och som traditionen bjuder blev jag kidnappad och helt tagen på sängen i fredags! Med luva över huvudet och skithög musik i lurarna föstes jag in i en bil.
Dryga timman efter stod jag helt enkelt på Arlanda. Det var dags att åka till Amsterdam, gå på klubbar och Trance Energy i Utrecht. Jag är minst sagt helt slut... kom hem för bara några timmar sen. Men man är lycklig ända ut i tåspetsarna. Vilket djävla drag !!!! Nu väntar en "Tyson"-knock i sängen...jag kommer sova tre dygn tror jag:D .
Synd att jag inte träffade några TA där, men jag visste ju inte direkt att jag skulle dit!

Greetz
NordLight

Gielen ägde måste jag bara säga.
mindshooter
Grattis mannen! Till giftemålet och till din svensexa!! vilka underbara kompisar du måste ha. ´Vilken sjysst jävla grej att ta dig till TE! :)

Grattis igen!
dbl
fan vad ballt... schyssta polare alltså.

tror nog inte en svensexa kan bli bättre
Vizay
fan grattis nordlight....blir du den första på brädan som e gift eller e nån annan här gift sen tidigare?


fyfan vilken nice svensexa iaf, e ju inte varje dag man drar till amsterdam på svensexa lixom :p
SteveTranz4ever
E DE SANT ??? Fan va coolt... och jag måste väl säga grattis också då till att du lyckats hitta nån du vill binda dig med så pass att du gifter dig....

TE ROCKA FETT SOM FAN


Ha de bäst mannen.... / Steve :gsmile:
Glorie
jäklar va coolt :) skoj skoj å grattis till giftemålet :p
Dioxys
:eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes:
Jag skulle inte ens i mina vildaste drömmar kunna DRÖMMA nått så häftigt!! Jääävlar!! Ku måste verkligen mått som en GUD!!! :D

Grattis till giftermålet också!
NordLight
Tack alla!

Nu har jag vaknat och glädjen står i sig. Fan vilken häftig helg. Ni har helt rätt, jag kan inte heller tänka mig en roligare svensexa. Precis som man vill ha det...


Greetz
NL
dj_hysterix
GRYMMASTE SVENSEXAN JU :D
NordLight
quote:
Originally posted by dj_hysterix
GRYMMASTE SVENSEXAN JU :D


Kan man lungt säga! Jag kom precis hem från Arlanda, där jag hämtade upp tre som missade planet igår :D :D :D . En timma innan planet gick igår stod de fortfarande och festade i nån bar i Red Light. Konstigt att dom blev kvar!?

Greetz
NL

x-dream
Låter nice....Grym svensexa allså....

Grattis nordlight ;) ;)
morakickers
grattis till giftermålet!

svensexa TE var ju grymt!!! vi har faktiskt snackat om ngt liknande i mitt kompisgäng... gäller bara att ngn av oss hittar ngn att gifta sig med först... :p

...och att det är ngt fett man kan åka till precis då!

gielens set från TE är ju grymt! måste varit kul att vara där! fick du reda på destinationen på flyget dit eller när fattade du vart ni var på väg?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement