|
Airwave 2003 !!!!!
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
מייייייותר
:p
Really
אחי, זה לשייך לטרד אחר |
|
|
| luckystrike |
למה ?
אין בעיה לפתוח דיונים על טראקים אפילו שיש לנו את הט'רד ההוא
שמה זה רק המלצות ...
בקשר לאיירווייב 2003 לדעתי הוא ממש לא משהוא
נשמע ממוסחר ...
הייתי בטוח הם ישימו את הגרסא הפצצה מסנסשיין !
איזה אכזבה והווקאל ממש על הפנים ...
רק דיעה שלי ... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
למה ?
אין בעיה לפתוח דיונים על טראקים אפילו שיש לנו את הט'רד ההוא
שמה זה רק המלצות ...
בקשר לאיירווייב 2003 לדעתי הוא ממש לא משהוא
נשמע ממוסחר ...
הייתי בטוח הם ישימו את הגרסא הפצצה מסנסשיין !
איזה אכזבה והווקאל ממש על הפנים ...
רק דיעה שלי ... |
רגע זה נקרא
breathing
? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Shahar
רגע זה נקרא
breathing
? |
"Rank 1 - Breathing (Airwave 2003)"
ולמרות שלדעתי הטראק ממש רחוק מהאסון שאמרו שהוא בכל מיני מקומות, הוא לא מתקרב לגרסאות המקוריות. ווקלאים גם לא אהבתי כ"כ. |
|
|
| YuVaL |
Ewww dude.. ing lame ass tune
ברצינות עכשיו
סתם גבינה לגמרי... הרסו קלסיקה
תראו מה עושים היום בשביל כסף..
:( |
|
|
| Rising |
מה נסגר באמת עם ראנק 1? פעם הם היו כאלה טובים ניהיו כאלה זבל לאחרונה...
איפה הימים של
kamaya painters
איפה :( |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא יודע מה אתכם
אני ממש אהבתי :D
נגנבתי שגילן שם את זה בטראנס אנרג'י |
|
|
| Trance man |
ראסמי אני מסכים עם רועי...אהבתי את הטרק, והוקאלים טובים לדעתי..
ברור שהמטרה העיקרית של הטרק היתה להרויח עוד כסף מאיירוויב, אבל הטרק טוב וזהו! :) |
|
|
| MoSH_MaN |
בעעעעעעעעע
פשוט חבל שאמנים כאלה טובים הורסים קלאסיקות בשביל כסף
מגעיל!!!
ווקאלים מגעיליםםםםםםםםםם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
מה נסגר באמת עם ראנק 1? פעם הם היו כאלה טובים ניהיו כאלה זבל לאחרונה...
איפה הימים של
kamaya painters
איפה :( |
ראסמי !
אורן אחי התגעגעתי !
:)
איפה נעלמת ?
קיצר - אשכרה יובל צודק הרסו קלאסיקה ...
אני עדיין ממש אבל ממש לא מבין איך לעזאזל
הם לא הוציאו אף טראק מסנסשיין בדיסק ???
יש שם טראקים ענקיים פשוט !
והגרסת הארד הזאת שהם עשו שם לאיירוויב מפוצצת ...
גם את הרמיקס שהם עשו בטראנסאנרג'י לפני שנתיים בטראק שאחרי
איירוייב לבלאק סנאו שלהם - עד היום אני מתפלל שהם יוציאו
את זה ...
הם למשל התמסחרו לדעתי
לא מתאים לבואנו :(
סעמ'ק ... |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by luckystrike הם למשל התמסחרו לדעתי
לא מתאים לבואנו :(
סעמ'ק ... |
בזה אני לא מסכים איתך..לדעתי ראנק 1 מההתחלה היו מסחריים,באותה מידה כמו עכשיו.. |
|
|
|
|