return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Airwave 2003 !!!!!
View this Thread in Original format
Shahar
לייייייגה
oDrori
מייייייותר

:p

Really

אחי, זה לשייך לטרד אחר
luckystrike
למה ?
אין בעיה לפתוח דיונים על טראקים אפילו שיש לנו את הט'רד ההוא
שמה זה רק המלצות ...

בקשר לאיירווייב 2003 לדעתי הוא ממש לא משהוא
נשמע ממוסחר ...
הייתי בטוח הם ישימו את הגרסא הפצצה מסנסשיין !

איזה אכזבה והווקאל ממש על הפנים ...

רק דיעה שלי ...
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
למה ?
אין בעיה לפתוח דיונים על טראקים אפילו שיש לנו את הט'רד ההוא
שמה זה רק המלצות ...

בקשר לאיירווייב 2003 לדעתי הוא ממש לא משהוא
נשמע ממוסחר ...
הייתי בטוח הם ישימו את הגרסא הפצצה מסנסשיין !

איזה אכזבה והווקאל ממש על הפנים ...

רק דיעה שלי ...


רגע זה נקרא
breathing
?
oDrori
quote:
Originally posted by Shahar
רגע זה נקרא
breathing
?


"Rank 1 - Breathing (Airwave 2003)"

ולמרות שלדעתי הטראק ממש רחוק מהאסון שאמרו שהוא בכל מיני מקומות, הוא לא מתקרב לגרסאות המקוריות. ווקלאים גם לא אהבתי כ"כ.
YuVaL
Ewww dude.. ing lame ass tune
ברצינות עכשיו
סתם גבינה לגמרי... הרסו קלסיקה
תראו מה עושים היום בשביל כסף..
:(
Rising
מה נסגר באמת עם ראנק 1? פעם הם היו כאלה טובים ניהיו כאלה זבל לאחרונה...

איפה הימים של
kamaya painters

איפה :(
Hell_Copter
אני לא יודע מה אתכם
אני ממש אהבתי :D
נגנבתי שגילן שם את זה בטראנס אנרג'י
Trance man
ראסמי אני מסכים עם רועי...אהבתי את הטרק, והוקאלים טובים לדעתי..
ברור שהמטרה העיקרית של הטרק היתה להרויח עוד כסף מאיירוויב, אבל הטרק טוב וזהו! :)
MoSH_MaN
בעעעעעעעעע
פשוט חבל שאמנים כאלה טובים הורסים קלאסיקות בשביל כסף

מגעיל!!!
ווקאלים מגעיליםםםםםםםםםם

luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
מה נסגר באמת עם ראנק 1? פעם הם היו כאלה טובים ניהיו כאלה זבל לאחרונה...

איפה הימים של
kamaya painters

איפה :(


ראסמי !

אורן אחי התגעגעתי !
:)
איפה נעלמת ?

קיצר - אשכרה יובל צודק הרסו קלאסיקה ...
אני עדיין ממש אבל ממש לא מבין איך לעזאזל
הם לא הוציאו אף טראק מסנסשיין בדיסק ???
יש שם טראקים ענקיים פשוט !
והגרסת הארד הזאת שהם עשו שם לאיירוויב מפוצצת ...

גם את הרמיקס שהם עשו בטראנסאנרג'י לפני שנתיים בטראק שאחרי
איירוייב לבלאק סנאו שלהם - עד היום אני מתפלל שהם יוציאו
את זה ...

הם למשל התמסחרו לדעתי
לא מתאים לבואנו :(

סעמ'ק ...
Trance man
quote:
Originally posted by luckystrike הם למשל התמסחרו לדעתי
לא מתאים לבואנו :(

סעמ'ק ...


בזה אני לא מסכים איתך..לדעתי ראנק 1 מההתחלה היו מסחריים,באותה מידה כמו עכשיו..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement