return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
שמישהוו ב-ב-ק-ש-ה יירה לי באשכים ונגמור עם זה? (pg. 2)
View this Thread in Original format
coby
יש לי התכווצות שרירים כל שני וחמישי.. אני יודע איך אתה מרגיש :(
YuVaL
quote:
Originally posted by coby
יש לי התכווצות שרירים כל שני וחמישי.. אני יודע איך אתה מרגיש :(


מה קורה קובי
איך הבלוטה??!
חבל שפיספסנו אני נשבע לך מקום 1 בפספוסים
:P
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל

13,2


ומה אתה רוצה להגיד בזה?
שאתה אפס??!
השיא שלי ב 100 זה 11.0 שניות!

וירון...
אני בשכיבות שמיכה עושה מעל 70 שזה 100
בבטן עושה מעל 80 שזה 100
וב 2000 אני צריך להשקיע...
ועוד מבחן זריזות...

ואין לי מושג מה זה המבחן עיוני... הברזתי מהשיעור שהיה שבוע שעבר
והיום סתם עשינו איזה משהו מוזר... הוא בנה תוכנית אימונים לשיפור ריצה
coby
quote:
Originally posted by YuVaL
מה קורה קובי
איך הבלוטה??!
חבל שפיספסנו אני נשבע לך מקום 1 בפספוסים
:P



חחחחח... נראה לי קיבלתי זיעזוע מוח :eyespop:
DjChook
רועי... אז ת'גבר

ומוש, כמה תירוצים רשמת טוב שלא

מה עם

"|המסלול בשיפוע"
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by itamarsan
מוש זה אפילו לא מצויןןן


לעעעע אתה עובד עלי


חפיף
Shahar
quote:
Originally posted by oDrori
אתמול מתכונת בספורט... עזבו את זה שאני פדלאה. מכירים איך שלוקח יום עד שהשרירים מתחילים להתאכזזר אלייך? היום הוא היום... איך שקמתי היה קשה לי בכלל למלא את הריאות אויר...

אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה


אחי זה התכווצות שרירים ויש לי את זה כמעט כל פעם שאני חוזר מהמכון או מאימון חח..
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by Hell_Copter
השיא שלי ב 100 זה 11.0 שניות!


תאמין שאתה לא
אין סיכוי בעולם
DjChook
רון הוא עושה את זה
א. אתה לא זוכר איך הבן אדם נראה ?! פאק

ב. הוא עשה איזה ספרינט אצלי עם הקליאו או משהו

בקיצור היה נחמד מאד :)


ובשורה התחתונה, אין שום סיבה שהוא ישקר, והוא אמר שהוא איזה מקום רביעי בארץ
Sniper
חחח אני אחרי סיבוב אחד נופל על הריצפה ומתתת
סעממק אני חייב להיכנס לכושר דחוף יש לי עוד חודש וחצי בגרות בספרוט

Narcotic Mind
הוא נראה כמו מרים משקולות לא כמו ספרינטר
אבל אם זה נכון, אז סחטין :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תאמין שאתה לא
אין סיכוי בעולם


שמע אחי אתה לא רוצה להאמין לי אז אין משהו שאני יכול לעשות...
אבל השיא שלי במדידה ידנית זה 11.0 שניות ב 100 מטר
אבל זה היה בשיא הכושר שלי שנה שעברה...
עכשיו אני בחיים לא עושה כזה דבר כי לא התאמנתי כבר 9 חודשים...
ותודה חן... אבל רק תיקון קטן הגעתי חמישי בארץ שנה שעברה ולא רביעי :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement