|
שמישהוו ב-ב-ק-ש-ה יירה לי באשכים ונגמור עם זה? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| coby |
| יש לי התכווצות שרירים כל שני וחמישי.. אני יודע איך אתה מרגיש :( |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by coby
יש לי התכווצות שרירים כל שני וחמישי.. אני יודע איך אתה מרגיש :( |
מה קורה קובי
איך הבלוטה??!
חבל שפיספסנו אני נשבע לך מקום 1 בפספוסים
:P |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל
13,2 |
ומה אתה רוצה להגיד בזה?
שאתה אפס??!
השיא שלי ב 100 זה 11.0 שניות!
וירון...
אני בשכיבות שמיכה עושה מעל 70 שזה 100
בבטן עושה מעל 80 שזה 100
וב 2000 אני צריך להשקיע...
ועוד מבחן זריזות...
ואין לי מושג מה זה המבחן עיוני... הברזתי מהשיעור שהיה שבוע שעבר
והיום סתם עשינו איזה משהו מוזר... הוא בנה תוכנית אימונים לשיפור ריצה |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מה קורה קובי
איך הבלוטה??!
חבל שפיספסנו אני נשבע לך מקום 1 בפספוסים
:P |
חחחחח... נראה לי קיבלתי זיעזוע מוח :eyespop: |
|
|
| DjChook |
רועי... אז ת'גבר
ומוש, כמה תירוצים רשמת טוב שלא
מה עם
"|המסלול בשיפוע" |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by itamarsan
מוש זה אפילו לא מצויןןן |
לעעעע אתה עובד עלי
חפיף |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by oDrori
אתמול מתכונת בספורט... עזבו את זה שאני פדלאה. מכירים איך שלוקח יום עד שהשרירים מתחילים להתאכזזר אלייך? היום הוא היום... איך שקמתי היה קשה לי בכלל למלא את הריאות אויר...
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה |
אחי זה התכווצות שרירים ויש לי את זה כמעט כל פעם שאני חוזר מהמכון או מאימון חח.. |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
השיא שלי ב 100 זה 11.0 שניות!
|
תאמין שאתה לא
אין סיכוי בעולם |
|
|
| DjChook |
רון הוא עושה את זה
א. אתה לא זוכר איך הבן אדם נראה ?! פאק
ב. הוא עשה איזה ספרינט אצלי עם הקליאו או משהו
בקיצור היה נחמד מאד :)
ובשורה התחתונה, אין שום סיבה שהוא ישקר, והוא אמר שהוא איזה מקום רביעי בארץ |
|
|
| Sniper |
חחח אני אחרי סיבוב אחד נופל על הריצפה ומתתת
סעממק אני חייב להיכנס לכושר דחוף יש לי עוד חודש וחצי בגרות בספרוט |
|
|
| Narcotic Mind |
הוא נראה כמו מרים משקולות לא כמו ספרינטר
אבל אם זה נכון, אז סחטין :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תאמין שאתה לא
אין סיכוי בעולם |
שמע אחי אתה לא רוצה להאמין לי אז אין משהו שאני יכול לעשות...
אבל השיא שלי במדידה ידנית זה 11.0 שניות ב 100 מטר
אבל זה היה בשיא הכושר שלי שנה שעברה...
עכשיו אני בחיים לא עושה כזה דבר כי לא התאמנתי כבר 9 חודשים...
ותודה חן... אבל רק תיקון קטן הגעתי חמישי בארץ שנה שעברה ולא רביעי :) |
|
|
|
|