return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
שמישהוו ב-ב-ק-ש-ה יירה לי באשכים ונגמור עם זה?
View this Thread in Original format
oDrori
אתמול מתכונת בספורט... עזבו את זה שאני פדלאה. מכירים איך שלוקח יום עד שהשרירים מתחילים להתאכזזר אלייך? היום הוא היום... איך שקמתי היה קשה לי בכלל למלא את הריאות אויר... ובמהלך היום נראה לי התכווצות בתחת או משהו.... אני הולך כל -כ------ך לאט והישיבה כואבת... שלא לדבר על לקום... סעמק התחת שלי לא יודע אם הוא רוצה לשמשהו יילחץ תו מלמטה או שיהיה תלוי באויר (כואבבבבבבבב כמו ארס)



אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
Tarantula
מי דפק אותך בתחת אתמול בלילה?;)
oDrori
quote:
Originally posted by Tarantula
מי דפק אותך בתחת אתמול בלילה?;)


היי היי היי,

כשבנות אומרות את זה זה פוגע
:(
NyKoN
אחחחחחח

מכיר את הנושא..
:/

פעם באה תעשה חימום
:D
DjChook
תרגיש טוב אח שלי :)
Rising
יש לך כדורים בשבילי?
Tarantula
quote:
Originally posted by oDrori
היי היי היי,

כשבנות אומרות את זה זה פוגע
:(


מותקק... אני מצטערת:(
תרגיש טוב... :toothless
luckystrike
אחי סורי בדיוק הזדכיתי על האמ-16 שלי לפני שבוע
...

אבל אני חותם עליו שוב עוד שבועיים בערך אז תאזר בסבלנות !
Hell_Copter
מצטער אח שלי אבל אתה יודע שאם היה לי רובה הייתי יורה בך...

בכל אופן
יש לי בגרות בספורט עוד שבועיים
רק היום גיליתי את זה
גם עיוני וגם מעשי
לא נעים בכלל
Trance man
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצטער אח שלי אבל אתה יודע שאם היה לי רובה הייתי יורה בך...

בכל אופן
יש לי בגרות בספורט עוד שבועיים
רק היום גיליתי את זה
גם עיוני וגם מעשי
לא נעים בכלל


אחחח מעלה זכרונות!
הבגרות בספורט (בבצפר שלי לפחות) היא כזאתתתתתתת שכונה..
קיבלתי 90 בלי לעשות כלום
יש מבחן מתח (עשיתי אולי אחד אמיתי)
יש מבחן כפיפות בטן (החבר שספר לי הוסיף לי איזה 60..) :D
ויש מבחן ריצה (שהוא היחיד שעשיתי ביושר)

בקיצור אל תדאג..זרוק זין על כולם בצפר זה שכונה!
:haha:




אגב, מה זה מבחן עיוני בספורט?!!? שואלים אותך שאלות על ספורטאים?

MoSH_MaN
רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל

13,2
itamarsan
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל

13,2

מוש זה אפילו לא מצויןןן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement