|
שמישהוו ב-ב-ק-ש-ה יירה לי באשכים ונגמור עם זה?
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
אתמול מתכונת בספורט... עזבו את זה שאני פדלאה. מכירים איך שלוקח יום עד שהשרירים מתחילים להתאכזזר אלייך? היום הוא היום... איך שקמתי היה קשה לי בכלל למלא את הריאות אויר... ובמהלך היום נראה לי התכווצות בתחת או משהו.... אני הולך כל -כ------ך לאט והישיבה כואבת... שלא לדבר על לקום... סעמק התחת שלי לא יודע אם הוא רוצה לשמשהו יילחץ תו מלמטה או שיהיה תלוי באויר (כואבבבבבבבב כמו ארס)
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה |
|
|
| Tarantula |
| מי דפק אותך בתחת אתמול בלילה?;) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מי דפק אותך בתחת אתמול בלילה?;) |
היי היי היי,
כשבנות אומרות את זה זה פוגע
:( |
|
|
| NyKoN |
אחחחחחח
מכיר את הנושא..
:/
פעם באה תעשה חימום
:D |
|
|
| DjChook |
| תרגיש טוב אח שלי :) |
|
|
| Rising |
| יש לך כדורים בשבילי? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by oDrori
היי היי היי,
כשבנות אומרות את זה זה פוגע
:( |
מותקק... אני מצטערת:(
תרגיש טוב... :toothless |
|
|
| luckystrike |
אחי סורי בדיוק הזדכיתי על האמ-16 שלי לפני שבוע
...
אבל אני חותם עליו שוב עוד שבועיים בערך אז תאזר בסבלנות ! |
|
|
| Hell_Copter |
מצטער אח שלי אבל אתה יודע שאם היה לי רובה הייתי יורה בך...
בכל אופן
יש לי בגרות בספורט עוד שבועיים
רק היום גיליתי את זה
גם עיוני וגם מעשי
לא נעים בכלל |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מצטער אח שלי אבל אתה יודע שאם היה לי רובה הייתי יורה בך...
בכל אופן
יש לי בגרות בספורט עוד שבועיים
רק היום גיליתי את זה
גם עיוני וגם מעשי
לא נעים בכלל |
אחחח מעלה זכרונות!
הבגרות בספורט (בבצפר שלי לפחות) היא כזאתתתתתתת שכונה..
קיבלתי 90 בלי לעשות כלום
יש מבחן מתח (עשיתי אולי אחד אמיתי)
יש מבחן כפיפות בטן (החבר שספר לי הוסיף לי איזה 60..) :D
ויש מבחן ריצה (שהוא היחיד שעשיתי ביושר)
בקיצור אל תדאג..זרוק זין על כולם בצפר זה שכונה!
:haha:
אגב, מה זה מבחן עיוני בספורט?!!? שואלים אותך שאלות על ספורטאים? |
|
|
| MoSH_MaN |
רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל
13,2 |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל
13,2 |
מוש זה אפילו לא מצויןןן |
|
|
|
|