return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
יצחק דרורי - המוח!
View this Thread in Original format
nargila-man
אנשים עכשיו סיימתי לקרוא את הספר הזה...

כן אני יודע אתם בטח חושבים מה המסכן הזה קורא ספרים?

אבל אני חייב להגיד לכם שזה הספר הכי טוב שקראתי בחיים שלי...
למרות שאני לא ממש דוגמא כי הספר היחידי שקראתי חוץ מ "המוח" זה ג'ינג'י...

יצחק דרורי היה אחד מהשולטים בפשע פה בארץ ועשה את השוד בבנק הפועלים ב1985..
הוא כתב את ספר בזמן שהוא ישב במעצר על השוד הזה והוא מספר לכם את כל
הסיפור חיים שלו...

ספר 400 עמודים שווה כל דקה!

פשוט ספר בן זונה וחובה לקרוא אותו!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by nargila-man


למרות שאני לא ממש דוגמא כי הספר היחידי שקראתי חוץ מ "המוח" זה ג'ינג'י


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי !!!


בכל אופן - אבא של חבר טוב שלי כתב את הספר הזה
אילן בכר ...
:)
עיתונאי - אחלה גבר !
אחד האבות היותר נחמדים
דיברתי איתו על הספר כמה פעמים למרות שלא קראתי - הוא ממש הצלחה בארץ ...ואילן אמר לי שהוא ממש נהנה לכתוב אותו
הוא כתב אותו ביחד עם דרורי ...

קיצר אם אתה רוצה חתימה - אין בעיה ...
:)
Trance man
מה זה ספר?
:conf:
oDrori
כבר חשבתי אתה מדבר על אחד מאבות אבותיי או משהו...
:p :p :p
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by oDrori
כבר חשבתי אתה מדבר על אחד מאבות אבותיי או משהו...
:p :p :p


לך תידע, אתה חכם בצורה מחשידה שמעלה כמה שאלות, אתה חלקלק, מהיר לשון ויודע להתמקח...אממממממממממממממממממממממממממ תסיקו את המסקנות לבד
luckystrike
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
לך תידע, אתה חכם בצורה מחשידה שמעלה כמה שאלות, אתה חלקלק, מהיר לשון ויודע להתמקח...אממממממממממממממממממממממממממ תסיקו את המסקנות לבד

ראסמי !
תיארת את עודד כדמות בכמה מילים
Hell_Copter
בדוק שחשבתי שזה על אבא של עודד שנעצר או משהו :D
מוזר... הנוער של היום
nargila-man
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בדוק שחשבתי שזה על אבא של עודד שנעצר או משהו :D
מוזר... הנוער של היום


הנוער של היום?
תסביר...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nargila-man
הנוער של היום?
תסביר...


עזוב אחי...
זה קטע ממופע סטנד אפ
צריך לשמוע איך אומרים את זה... לא לקרוא
Tarantula
מממ... ספרים אני אוהבת.. אבל מזמן כבר לא יצא לי לקורא..
ממ... ספר אחרון שעיינתי בו הוא הקמסוטרה או איך שלא כותבים את זה לעזאזל...:D

luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula

ממ... ספר אחרון שעיינתי בו הוא הקמסוטרה או איך שלא כותבים את זה לעזאזל...:D


ואללה ?
מתחבר טוב עם הטנטרה שלמדתי ...
צריך להגיע קודם כל להיטהרות נפשית לפני האקט לא ?
קיצר יש שם שיטות נחמדות בקאמא-סוטרא אבל אין על
הטנטרה ...
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
מממ... ספרים אני אוהבת.. אבל מזמן כבר לא יצא לי לקורא..
ממ... ספר אחרון שעיינתי בו הוא הקמסוטרה או איך שלא כותבים את זה לעזאזל...:D



מזכיר לי משו
יש לי ידידה שהיא כל היום אבל כללל היוםםם מזדיינת עם חבר שלה
יענתו חבר שלה גומר מחכה 2 דקות ומזיין אותה שוב
בלי הפסקה
קיצצרר זה כבר ככה שנה משו כזה כל יום כל היוום
אז ליום הולדת חברה שלה קנתה לה תספר של הקמסוטרה למה היא אמרה לה שכבר משעמם לההה

ובכל אופן אני צריך לקחת תספר הזה מחבר שלי בקרוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement