|
Dag Sinterklaasje, maar dan anders
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
Dag lieve Kolkie DAAG DAAG DAAG DAAG jij feestbeest,
Dag lieve Kolkie DAAG DAAG DAAG DAAG tot een volgend feest!
Veel plezier in Barca, maak er wat moois van! (moet niet al te moeilijk zijn!)
Tot over een paar maandjes!!!! |
|
|
| eieregooie |
Wanneer gaatie weg dan?
En ut werd net zo gezellig hier 's nachts :( |
|
|
| basd |
Volgens mij gaat ie vandaag (tenminste, ik kan me herinneren dat ie dat zei zaterdag).
Have fun ! |
|
|
| Dj Lex |
| Veel plezier in Barca! |
|
|
| magrec |
Veel plezier en veel succes met je opdracht daar in barcelona (lekker het wat warmere weer opzoeken :))
grtz magrec |
|
|
| SnuggLe |
Toedels! :)
Tot de volgende keer maar weer! Veel plezier daar! |
|
|
| franzelare |
heel veel plezier daar man!
en wel terug komen he!!! |
|
|
| Ding Chavez |
Hajjeh!!
Idd wel een beetje op je werk concentreren en niet te veel met je ballen op het strand of in de clubs hangen ;)
GreetZ, DC |
|
|
| total woot |
Ja man! veel plezier. (wat ga je daar eigenlijk doen?:D)
Grtz
WooT |
|
|
| TimeportE |
groetjes gerdinand, ik had dus nog email naar mijn zus verstuurd maar jammerlijk nog nix terug.. als ik wat krijg stuur ik het wel naar je hotmail,
veel plezier etc.. :) |
|
|
| kolkiewolkie |
me = ZWAAR ontroerd :) :) :)
over 1.5 uur stap ik in de auto en sjesen mijn paps en mams mij naar schiphol toe alwaar ik om exactement 18.00 de lucht in ga en dik 2 uur weer in het heerlijke barcelona ga landen :D :D yum yum, lekker weertje daar.
ter info: ik ga daar dus afstuderen aan de universiteit van catalunya, ben daar dus waarschijnlijk DRUK DRUK DRUK, geeeeeen id of ik tijd heb om op ta te gucken.. zul je wel merken..
.. mensen die zo fijn zijn mij er op te wijzen dat ik nexus en/of qontact mist: DACHT JE DAT IK DAT ZELF NOG NIET BEDACHT HAD! :whip: :whip: :D :p
ik groet u allen! |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
.. mensen die zo fijn zijn mij er op te wijzen dat ik nexus en/of qontact mist: DACHT JE DAT IK DAT ZELF NOG NIET BEDACHT HAD! :whip: :whip: :D :p
ik groet u allen! |
Je vergeet Tiesto in Concert.....:D
Have fun daar en laat hier soms es wat van je horen,
Cosmic |
|
|
|
|