|
Dag Sinterklaasje, maar dan anders (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Ja hartstikke veel plezier he daarzo...maak er wat moois van! :) |
|
|
| Flipper01 |
Heel veel plezier daar Kolkie!!
En wel een beetje werken, want straks moet je daar nog langer zitten :p
Succes ermee! |
|
|
| New Wave |
Ejh ouwe, nogmaals veel succes en laat effe weten aan de hele meut hoe het gaat!
Tjow!! |
|
|
| Blik |
| Veel plezier daar in Barcelona, echt een gruwelijk mooie stad, dus ik denk dat het vast wel gaat lukken |
|
|
| Ruben_Dubbink |
hoogstwaarschijnlijk kom ik nog wel even langs Kw! :D :D Wie wil er mee :) :cool: ??
GreetZ RubDub |
|
|
| MaGiK54 |
| Veel plezier daaro in Barca.:) |
|
|
| mantisnl |
| maak d`r wat van;) |
|
|
| franzelare |
2 Ruben_Dubbink dan moeten wij ff babbelen!
lijkt me een strak plan! |
|
|
| raoel |
Je zult die feesten maar moeten missen :toothless
Veel plezier,
ciao |
|
|
| Jappio |
| He gerdinand, veel plezier daar! en blijf een beetje van de spaanse schonen af hè ;) :cool: |
|
|
| franzelare |
ik was in mijn fotoarchief aan het spitten en kwam dit tegen :)
 |
|
|
|
|