return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
jackass (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

איזה סוף גם :)

אתה בכלל הכי חולה, כולם גושלים על הבוגי, אתה קופץ מהאוטו!!
:stongue:
DjChook
"אוטו"

כולה ריינג'ר :)
warpedd_
אחי אצם ילדים פשוט דפוקים
חחחחח

ד"א מה קורה בסוף
זה נראה כאילו חברים שלך קופצים מהצוק או משהו כזה
:nervous: :nervous:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
שזה מזכיר לי
כמה בנים מהשכבה שלי עשו
jackass
בטיול השנתי, עד שמורה תפסה אחד מהם משפריץ קטשופ על כללל הקיר של החדר שלהם באכסניה
זה נגמר בזה ששלחו אותו במונית (על חשבונו) הביתה
שתבינו הטיול היה לאילת :nervous:

(מה שכן הוא לא הלשין על שאר החברים שלו שעשו בדיוק אותו הדבר)


בכיתה ט הרשניקים עשו בערך את אותו הדבר...
רק שהם הביאו ביד והשפריצו על הקירות ולא עשו את זה עם קטשופ
זה לפחות מה שמספרים....
תומר נכח לפי דעתי בטיול הזה למה הוא רשניק גם...
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
שזה מזכיר לי
כמה בנים מהשכבה שלי עשו
jackass
בטיול השנתי, עד שמורה תפסה אחד מהם משפריץ קטשופ על כללל הקיר של החדר שלהם באכסניה
זה נגמר בזה ששלחו אותו במונית (על חשבונו) הביתה
שתבינו הטיול היה לאילת :nervous:

(מה שכן הוא לא הלשין על שאר החברים שלו שעשו בדיוק אותו הדבר)


oooooooooooooohhhhh......
קטשופ על קירות... איזה מטורפים! אלה הדור הבא של ה
jackass
;) ;) ;) ;)

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
איזה הומואים!
אם כבר הם קוראים לעצמם
jackass
אז שיעשו משהו באמת מטורף...... כמו הסרט הנחמד שיש לנו כאן...... רק שאני הייתי מוסיף איזה רמפה או שם איזה כיסא על גלשן או נדנדה בצורת סוס פוני, במקום גלשן בוגי או משהו כזה...... :disbelief
Sniper
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
oooooooooooooohhhhh......
קטשופ על קירות... איזה מטורפים! אלה הדור הבא של ה
jackass
;) ;) ;) ;)

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
איזה הומואים!
אם כבר הם קוראים לעצמם
jackass
אז שיעשו משהו באמת מטורף...... כמו הסרט הנחמד שיש לנו כאן...... רק שאני הייתי מוסיף איזה רמפה או שם איזה כיסא על גלשן או נדנדה בצורת סוס פוני, במקום גלשן בוגי או משהו כזה...... :disbelief



חחחחחחחח
ADiSH
quote:
אז שיעשו משהו באמת מטורף...... כמו הסרט הנחמד שיש לנו כאן...... רק שאני הייתי מוסיף איזה רמפה או שם איזה כיסא על גלשן או נדנדה בצורת סוס פוני, במקום גלשן בוגי או משהו כזה......

הוספנו רמפה, לא רואים אותה..
יש את הקטע בסוף שאני עף על הראש.. :toothless
TinkerbeL
זה לא עולה לי במחשב!
ADiSH
את צריכה את המדייה פלייר הכי חדש
מכאן
DjChook
לא בהכרח
אני משתמש בגירסא 8 וראיתי מצוין

ADiSH
צריך לפחות 7
codecs ואולי את ה
:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
oooooooooooooohhhhh......
קטשופ על קירות... איזה מטורפים! אלה הדור הבא של ה
jackass
;) ;) ;) ;)


אל תזלזל אחי...
זה מטורף לפתוח שקיות קטשופ אחת אחרי השני!!!!
איך יש להם את הביצים לעשות את זה אני לא יודע (לחבר'ה מפה יש ביצים ונוזל שיצא מהם שיוכיח את זה)
:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement